Konverzní rozdíly
Stejně tak, jako jsou rozdíly v prodejích různých produktů, tak i dny v týdnu jsou, co se týče prodejnosti, odlišné. Díky Mergadově analytice nebo Google Analytics si lehce zobrazíme výsledky prodejů pro jednotlivé dny.
Zákazníci přicházejí z různých zdrojů a každý zdroj má svou charakteristiku. Proto je potřeba každý zdroj prověřit zvlášť.
Nejsnadnější cesta jak zjistit, které dny jsou top a které právě naopak, je využít analytiku přímo v Mergadu.
Kde přidat, kde ubrat
Teď už tedy víte, které dny jsou lepší a které horší, a tak s nimi můžete pracovat. Tady vede jasná spojnice ke známému “posilovat co funguje a utlumovat to méně úspěšné”. Nejenže posílíte to co funguje, ale navíc pravděpodobně ušetříte tím, že snížíte náklady na inzerci ve dnech, kdy nemá požadovaný přínos.
Jak s Weekday Bidding Boosterem pracovat, je elegantně ukázáno ve videu níže.
Aplikaci si můžete spustit v Mergado Store.
Jak už bývá zvykem, aplikace má desetidenní zkušební lhůtu zdarma. Poté je zpoplatněna cenou 586Kč + DPH za každý export.
Pozor, speciální akce, až do konce června jsou aplikace Weekday Bidding Booster i Feed Image Editor zdarma pro všechny klienty. Poprvné je budeme fakturovat až 1.7.!