Heureka Koutek značky je reklamní formát pro vendory, který jste možná neznali

Pan Mergado
14. 7. 2015
2 minuty čtení
Heureka Koutek značky, ilustrace

Koutek značky bych označil za průkopníka vendorských reklamních formátů na Heurece hned po standardní bannerové reklamě. Navažme proto na povídání o Heureka ProductADSvendorských bannerech na Zboží.cz a představme si tento reklamní formát podrobněji.

Koutek značky je průkopníkem vendorských reklamních formátů na Heurece hned po standardní bannerové reklamě. Navažme proto na povídání o Heureka ProductADSvendorských bannerech na Zboží.cz a představme si tento reklamní formát podrobněji.

Co je Heureka Koutek značky

Reklamní formát pro vendory značek na české i slovenské Heurece. Postaven je na samotném „koutku“, profilové stránce, která může být upravena individuálně dle vizuálního stylu dané značky. Prodáván bývá tento koutek v balíčku s:

  • 1 novinkou na trhu na hlavní stránce a v kategorii Heureky
  • 1 mil. impresí reklamních bannerů
  • Certifikací Autorizovaný prodejce pro vybrané e‑shopy
  • Možností reagovat na dotazy uživatelů

Cena: 50 000 Kč/​měsíc
Minimální objednávka: 6 měsíců, na zkoušku lze zkusit požádat zkrácení např. na 3 měsíce.

Jak vypadá Koutek značky

Koutek značky

Detail Koutku značky na Heurece

Příklad koutku značky.

Novinka na hlavní stránce Heureky

Příklad novinky na hlavní stránce Heureky

Příklad novinky na hlavní stránce Heureky.

Novinka v kategorii zboží

Příklad novinky v kategorii zboží na Heurece

Příklad novinky v kategorii zboží.

Proklik do koutku značky z detailu produktu

Promo koutku značky v produktoév kartě

Příklad prokliku do koutku značky z produktové karty zboží.

Detail autorizovaného prodejce

Tak vypadá autorizovaný pordejce po najetí myší

Příklad, jak vypadá po najetí myší informace o autorizovaném prodejci.

Co říká na Koutek značky Mergado

Koutek značky je určen velkým importérům a výrobcům zboží. V jejich milionových rozpočtech se pár stovek tisíc korun za brandovou inzerci na české nebo slovenské Heurece ztratí. Pro drobné prodejce je tento formát, i s případnou slevou, hodně drahý a nezaručuje prokliky do vlastního e‑shopu, ani do produktových karet značky na Heurece. Pro menší vendory by měly být vhodnější ProductADS.

Mohlo by vás zajímat:

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.