Koutek značky je průkopníkem vendorských reklamních formátů na Heurece hned po standardní bannerové reklamě. Navažme proto na povídání o Heureka ProductADS i vendorských bannerech na Zboží.cz a představme si tento reklamní formát podrobněji.
Co je Heureka Koutek značky
Reklamní formát pro vendory značek na české i slovenské Heurece. Postaven je na samotném „koutku“, profilové stránce, která může být upravena individuálně dle vizuálního stylu dané značky. Prodáván bývá tento koutek v balíčku s:
- 1 novinkou na trhu na hlavní stránce a v kategorii Heureky
- 1 mil. impresí reklamních bannerů
- Certifikací Autorizovaný prodejce pro vybrané e‑shopy
- Možností reagovat na dotazy uživatelů
Cena: 50 000 Kč/měsíc
Minimální objednávka: 6 měsíců, na zkoušku lze zkusit požádat zkrácení např. na 3 měsíce.
Jak vypadá Koutek značky
Koutek značky
Příklad koutku značky.
Novinka na hlavní stránce Heureky
Příklad novinky na hlavní stránce Heureky.
Novinka v kategorii zboží
Příklad novinky v kategorii zboží.
Proklik do koutku značky z detailu produktu
Příklad prokliku do koutku značky z produktové karty zboží.
Detail autorizovaného prodejce
Příklad, jak vypadá po najetí myší informace o autorizovaném prodejci.
Co říká na Koutek značky Mergado
Koutek značky je určen velkým importérům a výrobcům zboží. V jejich milionových rozpočtech se pár stovek tisíc korun za brandovou inzerci na české nebo slovenské Heurece ztratí. Pro drobné prodejce je tento formát, i s případnou slevou, hodně drahý a nezaručuje prokliky do vlastního e‑shopu, ani do produktových karet značky na Heurece. Pro menší vendory by měly být vhodnější ProductADS.