Vánoční dárky na Hledej ceny cz

Speciál pro Vánoční nákupy 2014 začaly, mezi českými vyhledávači zboží, promovat jako první Hledejceny.cz. Získal jsem podrobnosti o této nabídce. Bude postavena na masivní podpoře časopisy a weby Mladé Fronty, cena bude nezávislá na běžné PPC reklamě v Hledejcenách. Přečtěte si podrobnosti.

Vánoční dárky na Hledejceny.cz 2014

  • Vánoční speciál bude komunikován jako “Darky.hledejceny.cz”. Tato doména bude přesměrována na Vanocni-darky.hledejceny.cz.
  • Hledejceny.cz pracují na nové podobě stránky Vanocni-darky.hledejceny.cz.
  • Inzerce e‑shopů bude placena i řešena nezávisle na běžné proklikové inzerci na Hledejcenách.
  • Cena inzerce je stanovena fixní částkou. V nabídce jsou pouze dva tarify, a to v ceně 49.000 Kč a 25.000 Kč.
  • Mladá Fronta zaručuje masivní propagaci dárkového speciálu ve svých magazínech, na webech, v PPC reklamě a slibuje jeho vysokou návštěvnost.

Podrobnosti o nabídce inzerce čtěte zde (PDF 1,7 MB).

Srovnání Vánočních dárku 2014 a 2013

V loňském roce byl obchodní model Vánočního speciálu podobný — inzerce byla též placena fixní částkou v podobných řádech. Vloni ovšem byl speciál propojen s prezentací na doméně Vánoční-dárky.cz. Tu provozuje marketingová agentura Acomware. V letošním roce se Acomware a Mladá fronta na spolupráci nedomluvili, takže ke spolupráci nedojde.

Názor pana Mergada na Vánoční speciál 2014

U Hledejcen pozoruji dlouhodobě dobrý konverzní poměr. Prokliky jsou kvalitní, navíc před Vánoci konverzní poměry dále rostou. Nicméně masivní propagace v médiích vydavatelství Mladá fronta může tento růst kvality částečně eliminovat. Cena inzerce je od 25.000 Kč bez DPH. Z toho titulu o ní budou uvažovat pouze velké e‑shopy. Menším e‑shopům doporučuji důkladně zoptimalizovat svou běžnou proklikovou  inzerci. I ta přinese před Vánoci značné tržby.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.