Postupně se v tomto seriálu podíváme na jednotlivé z nich. Začneme jedním z nejznámějších zbožových srovnávačů — Zboží.cz. Níže na porovnání vidíte, které elementy se v detailu produktu vůbec zobrazují. Při naplňování těchto elementů tak můžete přemýšlet o tom, jak se kde budou vyjímat — náplň by samozřejmě měla být v souladu se specifikací XML feedu.
Zároveň se vyplatí nezapomínat ani na elementy v pozadí - některé slouží k vyhledávání a pokud budou obsahovat klíčová slova, přivedou vám návštěvníky. Podobně element MANUFACTURER není na Zboží.cz přímo vidět, ale je přítomen v elementu PRODUCT a zobrazí se v nadpisu, kde může hrát důležitou roli.
Náš tip: Používáte elementy EXTRA_MESSAGE nebo IMG_URL.
Pomocí táhla můžete pozorovat, na kterém místě na stránce se zobrazují jednotlivé elementy.