1. V administraci Heureky vyplňte vše
Je vhodné, projít si každý z odkazů v administraci Heureky a vyplnit co nejvíce políček jako otevírací dobu, všechny formy dopravy a mnoho dalšího. Jsou to drobnosti, ale v konečném důsledku hodně znamenají.
2. Neinzerujte všechno
Každý eshop má v nabídce i zboží, které se na zbožáky nehodí. Buď je natolik specifické, že není s čím srovnávat, je v netradiční kombinaci vícero produktů nebo má nízkou marži. Většinou se také nevyplatí inzerovat zboží, které má dlouhou dodací dobu. Zákazníci na zbožácích chtějí nakoupit ihned.
3. Získejte certifikát Ověřeno zákazníky
Certifikát Ověřeno zákazníky je vstupní branou do inzerce na Heurece. Bez něj nelze měnit ceny za prokliky, a tak je vaše zboží viditelné jen minimálně. Jak certifikát získat, naleznete v nápovědě Heureky.
4. Párujte zboží s kartami na Heurece
Úspěšnost prodeje zboží spárovaného v produktových kartách je oproti prodejnosti nespárovaných produktů vyšší. Dejte si záležet, aby vaše zboží bylo zařazeno ve správné kategorii a mělo název, jehož validitu Heureka uznává.
5. Bidujte
Nastavením správné ceny za proklik můžete dosáhnout zajímavých pozic ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance.
6. Měřte výsledky
Instalace měření konverzí vám pomůže zjistit, které zboží se prodává málo, na které se kliká a přesto jej nikdo nekupuje i další zajímavosti. Pravidelným sledováním statistik můžete odhalit velké množství chyb.
7. Zmiňte všechny svoje benefity
Nabízíte pro některé položky dopravu zdarma nebo dárek? Všechno to ve feedu zmiňte! Třeba právě tím získáte u zákazníka náskok před konkurencí.
Máte dotaz na téma, které jsem v přehledu neuvedl? Napište mi prosím do komentáře níže!