1. Zadejte si do administrace provozovny
Pokud má váš eshop kamenné provozovny, je vhodné je v administraci Zboží.cz zmínit. Doplnit je můžete pouze “oldschoolově” – napíšete jim email.
2. Vygenerujte si párovací report
Díky párovacímu reportu (vygenerujete jej v administraci Zboží.cz) si v Excelu přehledně seřadíte zboží, které není napárováno do produktových karet. Pak mu můžete upravit název na hodnotu, kterou vyžaduje Zboží.cz.
3. Upravte názvy nespárovaného zboží
Upravte názvy nespárovaného zboží na hodnotu, kterou uznává Zboží.cz, pak bude zboží spárováno v produktových kartách, čímž dosáhnete vyšší návštěvnosti. V Mergadu můžete manuálně měnit nejen názvy zboží, ale i popisky, kategorie… no vlastně skoro všechno.
4. Nastavte si cenové hladiny
V záložce KAMPANĚ → SPRÁVA KAMPANĚ → NASTAVENÍ PRO CENOVÉ ROZSAHY si nastavte výši ceny za proklik pro zboží podle jeho hodnoty. Pokud vám takto triviální nastavení nevyhovuje, použijte Mergado. To umožní seskupit zboží nejen podle ceny, ale také dle výrobců, kategorií i dalších elementů a k vytvořeným skupinám přiřadit nabídky za prokliky.
5. EXTRA_MESSAGE
Nabízíte k různému zboží různé benefity? Dopravu zdarma nad 2000Kč? Instalaci zdarma na všechny pračky? Dárek pro zboží značky XYZ? Tyto benefity a mnohé jiné můžete uvést ve feedu v elementu EXTRA_MESSAGE. Pomocí Mergada vám to zabere pár minut. Odkaz na možnosti tohoto elementu naleznete zde.
6. Výrobce v názvu zboží
Máte v názvu zboží uvedeného výrobce? Pokud nemáte a název zboží zní například: Tričko modré XL, pravděpodobně se se zařazením produktu do produktové karty můžete rozloučit. Když však máte obsaženého výrobce v elementu MANUFACTURER, lehce jej pomocí Mergada doplníte do názvu.
7. Hlídejte si kredit
Možná si řeknete, že vám se to stát nemůže. Avšak nejednou se klient rozčiloval, že mu kvůli Mergadu inzerce nefunguje a objednávky nechodí, co že se tedy jako děje. Přitom si jenom zapomněl dobít kredit na zbožáku.
Máte dotaz či problém, který jsem v seznamu neuvedl? Napište mi — rád Vám pomohu!