Heureka cz CPC a Mergado, ilustrace

Pročetli jste si aktualizovaný ceník prokliků Heureky podrobně? Nedávno jste mohli najít upozornění na jeho aktualizaci ve své e‑mailové schránce. Pro jistotu vyberu pár bodů, které mne zaujaly, a doplním je o to, co byste měli znát, i když nové to není.

Jak se vypočte cena inzerce na Heurece

Nejprve si připomeňme, jak Heureka vypočte cenu inzerce. Zaplatit totiž můžete hnedle několika způsoby:

  • proklik z TOP 3 pozic v produktové kartě (blok „Heureka.cz pro vás vybírá kvalitní obchody“),  cena prokliku je stanovena dle aukčního systému
  • proklik z produktové karty, část výpisu podle ceny zboží (blok „Nejlevnější nabídky“), cena prokliku je pevně dána sazebníkem
  • proklik z fulltextového vyhledávání, 1 Kč vždy
  • nákup přes Heureka Košík, cena dle sazebníku provizí

Všechny položky, kromě Heureka Košíku, se vám společně zamíchají do statistik prokliků a čerpají ze společného kreditu.

CPC, ROI, PNO a další zkratky, ilustrace

Co je dobré vědět o ceně prokliků

  • ceník je dostupný zde
  • nově jsou prokliky u zboží v ceně (XML element PRICE_VAT) do 21 Kč zdarma
  • na Slovensku je nově zdarma inzerce položek do 0,66 EUR
  • bylo stanoveno nové cenové rozpětí 21 — 300 Kč
  • od 1. října do 31. prosince jsou prokliky vždy o 25 % dražší
  • ceny zboží v tabulce jsou včetně DPH, zatímco ceny prokliků bez DPH

Poznámka: pracovat s nabídkou za prokliky můžete v administraci Mergada pomocí XML elementu HEUREKA_CPC. Potřebujete-li upravit nabídky za prokliky, pokračujte do administrace Mergada.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.