V poslední době se v životě aplikace Bidding Fox udála spousta novinek a z mladého liščete se pomalu ale jistě stává protřelý lišák. Pojďme si nyní shrnout ty nejdůležitější a nejviditelnější změny.
Bidding alespoň čtyřikrát za den
Důležitou informací je, že Bidding Fox v současnosti bidduje několikrát za den podle aktuálních dat. Několikrát za den také ověřuje aktuálnost dat přímo na Heurece.
Nový vzhled
Několika větších úprav si okamžitě všimnete na stránce Produkty, na níž jsou teď přehledně umístěny všechny důležité informace k produktu: jeho pozice (v biddingu a podle ceny) a to, zda se od minula změnila a jak; počet e‑shopů v kartě (v biddingu a podle ceny) a informace o jeho změnách. Rovnou také poznáte, jestli je produkt nespárován, nebo jestli CPC dosahuje nastaveného maxima.
Na stránce Filtrování/Vyhledávání můžete nově vyhledávat podle ITEM_ID, názvu a adresy karty na Heurece. Filtry jsme pro rychlejší orientaci rozdělili. V pokročilých filtrech najdete např. tyto nové možnosti filtrování – kategorie na Heurece (přesná shoda), aktuální výše CPC, počet e‑shopů podle ceny nebo v biddingu, strategie či diagnostika.