Evropskou směrnici GPSR (General Product Safety Regulation) zavádí inzerční kanály napříč online trhy. Po platformách Allegro a Kaufland nyní nová pravidla implementuje i Heureka Marketplace. To znamená, že pro své produkty musíte doplnit další povinné údaje, které zajistí větší transparentnost pro zákazníky.
Tento článek jste si otevřeli proto, že chcete expandovat. Víte ale, na kterém trhu dokážete nejvíc vydělat? Kde na vás čeká nejvhodnější cílovka? Nebo kdo budou vaši hlavní konkurenti? Na tyto a další otázky vám odpoví přehled rad a tipů, se kterým pochopíte, kde vašemu podnikání expanze přinese co nejvyšší zisk za nejnižší náklady.
Zvažujete, jestli je pro vás prodej na marketplaces to pravé ořechové? Shrnuli jsme za vás pro a proti a přidali návod, podle kterého postupovat, pokud se rozhodnete prodej na některém z online tržišť vyzkoušet.
Jste ztraceni ve změnách při zavádění GPSR na platformách Allegro a Kaufland Global Marketplace? Toto nařízení o obecné bezpečnosti výrobků vchází v platnost už 13. 12. 2024. Proto jsme vytvořili přehledného průvodce, se kterým vše sami nastavíte tak, aby váš e‑shop poskytoval nově požadované informace.
O konci MALLU se šušká už dlouho, ale teď je to jisté. Ke 31. 12. 2024 partnerský prodej na Mall.cz i Mall.sk končí. Pokud jste zde dosud prodávali, možná si kladete otázku: co dál? Pojďme se na to podívat.
V tomto článku vám během 3 minut vysvětlíme, proč je kvalitní feed zásadní pro úspěch na Google Nákupech a jak prodejcům pomáhá být o krok před konkurencí. Informace pocházejí z webináře Adama Cagaly Jak díky Mergadu zlepšit výkonnost Google Ads kampaní.
Využíváte Mergado při práci s Google Ads? Na tomto webináři vám ukážeme, jak s feedem pracovat tak, abyste z inzerce v Google Ads vytěžili maximum. Webinář vede Adam Cagala, DataLAB Master v ptagroup, Co-founder Akademio.
Po letech úspěšné správy Black Friday kampaní za miliony korun na Google Shoppingu, Facebooku a Instagramu vám Lukáš z agentury 6clickz v tomto praktickém webináři prozradí své tajné tipy a osvědčené postupy, díky kterým vaše letošní kampaně vystřelí do vesmíru.
Jak zabránit, aby váš zákazník neutekl ke konkurenci, když u vás nenajde to, co hledá? V sekci AI nástroje Feed Image Editoru odteď snadno vyhledáte podobné produkty. Umístěte je na své produktové karty a zvyšte šanci k dokončení nákupu i uživatelský zážitek.