Prodlevy při aktualizaci produktových dat vašeho zboží mohou způsobit, že se k zákazníkům dostanou nepřesné informace. Takové nesrovnalosti ovlivňují míru jejich spokojenosti, a tedy jejich chuť u vás nakupovat. Na Google Nákupech se těchto prodlev zbavíte pomocí automatických aktualizací zboží.
S automatickými aktualizacemi zboží Google Shopping budou vaše data stále aktuální
Používejte značky strukturovaných dat
Značky strukturovaných dat jsou strojově čitelnou formou produktových dat, kterou uživatel vloží do HTML kódu webu. Jejich pomocí Google interpretuje a zpracovává obsah vašich stránek. Na základě značek strukturovaných dat u reklam v Google Nákupech upravíte informace o produktech, a to pro atributy PRICE a AVAILABILITY. Tyto údaje vyhledávají pokročilé nástroje na získávání dat, které je pravidelně (1x denně, 1x týdně, 1x měsíčně) aktualizují na přehledu vašich položek.
Jak zapnout automatické aktualizace zboží
Automatické aktualizace zboží jsou ve výchozím nastavení zapnuté (můžete je kdykoli vypnout). Spustí se však až, když na vstupu (na vašem či klientském webu) budete mít platná strukturovaná data. Zároveň je třeba ověřit, že sekci Akce Nákupů na Googlu uvádíte jako included_destination a zpřístupňujete atribut LINK (tedy URL položky).
Uživatelé tak přímo v reklamě na Google Nákupech automaticky uvidí správnou cenu a budou odkazováni pouze na zboží, které je skutečně na skladě. Google produktová data aktualizuje prostřednictvím informací ze vstupních stránek – umožňuje tím vyhnout se nesrovnalostem mezi údaji v reklamách v Nákupech i na klientském webu.
Aktuální stav automatických aktualizací zobrazíte v části „Automatická aktualizace položek“ svého účtu, kterou najdete v nabídce se třemi tečkami na Domovské stránce.