Vypadávání z biddingu snadno zabráníte
- zkontrolujte produkty a podívejte se na nastavení strategií, pod které spadají
- srovnejte vaše a konkurenční nabídky (poznáte tak, jestli nabízejí vyšší CPC na stejné pozici, na kterou cílíte i vy)
- zvyšte proto vaši nabídku (CPC zvyšujte postupně)
- pokud máte u vaší nabídky vyšší dostupnost než konkurence, rozmyslete se, jestli se vám nevyplatí zboží skladovat
Ohlídejte výpadky v měření prokliků
Aby vaše biddingové strategie správně běžely, potřebujete mít správně nastavené měření prokliků v Google Analytics nebo na srovnávači, kde máte appku Bidding Fox zapnutou. Jeho možné výpadky je nutné vždy co nejdříve odstranit.
Bidding Fox vás na výpadky měření umí nově upozornit v kartě Validátory na podstránce Diagnostika. Jestli v tabulce najdete nějaké produkty, zkontrolujte je co nejdřív.