Kredit na Heurece

Listuji starými fotkami a narazil jsem na pěkný příspěvek do diskusí, zda má smysl za inzerci na Heurece platit. Následující graf ukazuje návštěvnost e‑shopu z Heureky během kalendářního roku. Období, kdy měl e‑shop na svém účtu kredit a za prokliky platil, poznáte jasně.

Návštěvnost e‑shopu v průběhu roku.

Tento e‑shop byl tak trochu „nevěřící Tomáš“. A po Vánocích kredit dobít odmítl. A to i přesto, že mezi placenými zdroji návštěvnosti měla Heureka, v té době, jeden z nejlepších poměrů ceny a přínosu. Inu, každý je strůjcem svého štěstí.

PS: minulá “fotka” byla o tom, co udělá s Heurekou docházející kredit.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.