Co je důležité pro e‑shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.
Co je důležité pro e‑shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.
Ve videu se dozvíte:
00:17 Je skutečně nejdůležitější vytvořit pro web nápadité texty, které zaujmou?
01:12 A co popisek u variant zboží? Má být u každé z nich různý či stejný?
01:54 Na co by se měly e‑shopy při psaní popisků nejvíce zaměřit?
03:05 Čemu by měly e‑shopy při tvorbě obsahu skutečně věnovat pozornost?
03:46 Jaký je Honzův tip na efektivní SEO pro e‑shopy?
04:39 Jak pracovat s texty pro produktové kategorie?
05:25 Jaký jazyk zvolit pro texty na web e‑shopu?
06:17 Jsou ještě nějaké další typy textů, kterým by e‑shopaři měli věnovat pozornost?
07:58 Jaká je ideální délka článku pro blog?
09:02 Má smysl psát články, ve kterých doporučíte vhodné vánoční dárky?
10:25 Existují nějaké další typy textů, které by si měly e‑shopy ošetřit?
11:27 Jaké jsou Honzovy tipy pro co nejúspěšnější vánoční kampaně?
Mohlo by vás zajímat:
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.