Copywriterských vzdělávacích akcí není nikdy dost, a proto jsme zavedli akci Copy na stojáka. Včera jsme se již potřetí setkali s nadšenci psaného slova u nás v Nekavárně. Naše pozvání přednášet přijal Martin Brablec z Obsahové agentury. A to samo o sobě slibovalo dobrou akci.
A nebyli jsme daleko od pravdy. I přes silnou konkurenci v podobě krásného počasí a zápasu Komety byla hojná účast a atmosféra výborná. Nekavárna byla plná začínajících i ostřílených copywriterů, kteří byli zvědaví, jak posunout své kariérní vzdělávání.
Martin Brablec hned na začátku slíbil, že přednáška všem přítomným zachrání život. V čem? Například v tom, že nám připomněl, že hezké slohy ze střední školy nestačí a je třeba dostávat zpětnou vazbu, ať už pozitivní, tak zejména tu negativní. A zkratky se nevyplatí. Jak to myslí? Dozvíte se z videa!