Copy na stojáka #5 vás naučí prezentovat data

Se začátkem roku se vrací naše oblíbené copy setkání, které své návštěvníky provádí zákoutími tvorby textového obsahu. 17.1. si v Nekavárně společně ukážeme, jak na prezentaci dat pomocí infografiky. Našim průvodcem tentokrát bude zakladatel marketingové agentury Včeliště, Josef Řezníček.

Se začátkem roku se vrací naše oblíbené copy setkání, které své návštěvníky provádí zákoutími tvorby textového obsahu. 17.1. si v Nekavárně společně ukážeme, jak na prezentaci dat pomocí infografiky. Našim průvodcem tentokrát bude zakladatel marketingové agentury Včeliště, Josef Řezníček.

Jak vytvořit pochopitelnou infografiku

Jak vytvořit pochopitelnou infografiku a jak vhodně skloubit činnosti grafika, copywritera a dalších marketérů. V přednášce se dozvíte, jaké infografiky lze vytvářet, jak na vhodný název, přípravu prezentovaných dat a vhodné rozvržení obsahu. Josef vám ukáže, jaké typy grafů v různých situacích použít, nebo třeba jak má vypadat drátěný model infografiky. Těšit se můžete na ukázky různých infografik a procesu jejich tvorby.

Přednášející

Josef Řezníček

Josef je zakladatelem marketingové agentury Včeliště. Vede tým marketérů, kteří se specializují na obsahový a inbound marketing. Jeho agentura pomáhá klientům dělat online marketing, v rámci kterého vytváříte dlouhodobou konkurenční výhodu, na níž můžete postavit své podnikání či projekt.

FB událost zde.

Přihlaste se touto cestou:

Načítání…

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.