Nástroj Marketing Miner od 1. 1. 2021 přestane poskytovat data z Heureky, Zboží.cz a několika dalších srovnávačů. Nově se zaměří pouze na data mining pro oblast SEO. Ale nebojte se — data ze srovnávačů zboží získáte pohodlně pomocí Mergada a jeho aplikací. Máme pro vás návod.
Data pro správu inzerce zpracujete s Mergadem a jeho aplikacemi
Mergado je všestranný správce feedů, ve kterém hromadně a automatizovaně nastavíte inzerci pro více než 400 srovnávačů zboží a inzertních kanálů. Jeho pomocí budete produktovou reklamu řídit z jednoho místa sami bez nutnosti zaměstnávání programátorů.
Použitím Mergada v XML feedu efektivně:
- optimalizujete náklady na inzerci ve vyhledávačích zboží (např. nastavení CPC, vyřazení vybraných produktů z placených výpisů, atd.),
- spárujete produkty (prostřednictvím změny názvu předávaného skrz službu srovnávače, názvu kategorie, doplnění chybějících dat, atd.),
- hromadně skryjete již neprodávané či duplicitní produkty a zboží s nulovou cenou
- odstraníte menší chyby (např. nepovolené znaky),
- provedete dočasné změny (např. krátkodobé rozšíření názvu o akční výhodu jako doprava zdarma nebo dárek, sezónní změna nabízené ceny za proklik atd.),
- mnoho dalších důležitých úkonů jako bidding, správa obrázků či cenotvorba ovládnete s jeho doplňkovými aplikacemi.
Jak získat potřebná data s appkami Bidding Fox a Bidding Fox Elements
Potřebujete nastavit ID produktu z feedu, zkontrolovat spárovanost zboží nebo zjistit, jestli jste s e‑shopem na dané kartě či nikoliv? Zvládnete to s doplňkovými aplikacemi Mergada, které mají potřebná data.
- Bidding Fox Elements dodá elementy do feedu
- Bidding Fox a Pricing Fox získají potřebná data
Identifikace nespárovaných produktů
Při inzerci na zbožácích je důležité, aby byly vaše produkty zařazené do správných kategorií a spárované na produktových kartách. Díky tomu se váš e‑shop nebude zobrazovat pouze ve výsledcích vyhledávání, ale také na produktové kartě spolu s ostatními e‑shopy.
Velkým pomocníkem vám v tomto případě bude aplikace Bidding Fox.
- na její podstránce Diagnostika přehledně najdete nespárované produkty
- na tomto základě potom dokážete optimalizovat PRODUCTNAME, CATEGORYTEXT a EAN v Mergadu podle požadavků Heureky