V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, automatizovat kontrolu kampaní.
V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.