Obsahový marketing je rozsáhlé téma, které nabízí spoustu možností, jak lépe oslovit potenciální zákazníky. V třináctých Ecommerce tipech vám Martin Čtvrtníček z agentury BESTETO představí jeho nejčastější formy.
Posilte návštěvnost e‑shopu pomocí možností obsahového marketingu
Možnosti obsahového marketingu spočívají ve vytváření autority vašeho e‑shopu vůči konkurenci a budování jeho důvěryhodnosti. Provozování vlastního blogu či magazínu je dnes pro získávání publika základem. Ale co takhle udělat z vaší sekce Často kladených dotazů přidanou hodnotu a posílit s ní povědomí o vaší značce? Napadlo vás někdy, že dobře vytvořený slovníček pojmů vám může pomoct k větší návštěvnosti z neplacených výsledků vyhledávání? A to není zdaleka všechno – více návštěvníků vám umí přivést kvalitní newsletter, infografika nebo e‑book. Kromě textového obsahu můžete také větší návštěvnost zacílit prostřednictvím produktových videí, videonávodů, webinářů či podcastu. Ale obsahový marketing nemusí mít pouze online formu, svoje produkty můžete dobře představit také na specializovaných seminářích či konferencích.
Téma obsahového marketingu je skutečně obsáhlé – pusťte si video a udělejte si o něm přehled. Na jeho další možnosti se Martin s Natálkou zaměří v dalším díle Ecommerce tipů.