Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e‑shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušit práci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.
Vyšších prodejů a návštěvnosti docílíte pomocí kvalitního obsahu
Máte už rozjetý e‑shop a přemýšlíte, jak s ním získat větší návštěvnost? Využijte další formy obsahu, které s e‑shopem můžete spojit. Typicky jimi jsou blog či fórum, díky kterým budete na svůj web generovat obsah nejen vy, ale i uživatelé. Těmito dvěma hlavními způsoby ovlivníte návštěvnost e‑shopu prostřednictvím obsahu. Kam umístit blog? Jak zjistit, kdo je moje cílové publikum a jak s ním komunikovat? Co při přípravě blogu dále dodržovat? Jaké jsou nejčastější chyby e‑shopů při tvorbě obsahu?
Odpověď na všechny tyto otázky naleznete v Ecommerce tipech #14.