Co všechno řešíte zvlášť pro každou jazykovou verzi e‑shopu, ale zároveň přehledně v jedné společné administraci?
1. Produkty a vše kolem nich
V jedné kartě vyřešíte produkt pro všechny jazykové verze. Zvlášť určíte název, krátký a dlouhý popis, ceny a veškerá on-page SEO nastavení.
2. Kategorie, články a další obsah
Stejné možnosti jako u produktů máte také u veškerého dalšího obsahu. Od kategorií přes všechen obsah redakčního systému vašeho e‑shopu. Rozdílné můžete mít ale například také bannery nebo logo.
3. Marketing a napojení
Zvlášť můžete řešit e‑mailing pro kontakty z jednotlivých jazykových verzí e‑shopu. Zákazníci si je totiž vždy založí s jazykovou preferencí dle toho, na které verzi proběhne objednávka.
Vyřešit můžete zvlášť napojení také na veškeré marketingové a analytické nástroje. Ale i na zbožové srovnávače a PPC systémy. Měřicí a konverzní kódy totiž zadáte pro každý jazyk samostatně. A právě u datových feedů pro zbožové srovnávače přichází na scénu Mergado. S tímto nástrojem zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
4. Provozovatel e‑shopu, dokumenty a systémové maily
U každé jazykové mutace e‑shopu můžete mít rozdílného provozovatele a také platební údaje – číslo účtu apod.
Stejně tak si můžete pro každý jazyk definovat potřebné dokumenty jako objednávky, faktury a další. Tyto dokumenty poté chodí v automatických systémových e‑mailech jako například “objednávka přijata”. I tyto e‑maily můžete specifikovat pro každý jazyk zvlášť.
Cestu do světa otevírají zbožové srovnávače
Uspět v zahraniční nemusí být jednoduché. Existují ale kanály, které vám mohou výrazně pomoci. Známe je všichni, jde o zbožové srovnávače. Ty jsou totiž oblíbené i za hranicemi. Jejich zvládnutí je ale bez vhodného nástroje docela komplikované. Právě proto doporučujeme Mergado, které je pro přítomnost na zahraničních zbožových srovnávačích prakticky nezbytné.
Vytvoříte s ním přehlednou inzerci a dokážete ji automatizovaně upravovat. Nejprve je ovšem nutné získat svůj produktový feed. Ten si vygenerujete v administraci e‑shopu, kde v sekci Propojení -> Mergado najdete odkaz na stažení produktového feedu.