Inzercí v rámci sítě Kaufland Global Marketplace jednoduše dosáhnete na klientelu z německého, českého a slovenského online trhu. Před časem jsme celou síť detailně představili a popsali, jak pro ni vylepšit feedy využitím MERGADO Editoru. Dnes pro vás máme užitečný tip, jak pro Kaufland Global Marketplace automatizovaně splnit požadavky na produktové obrázky. Pomocí aplikace Feed Image Editor.
S AI funkcemi Feed Image Editoru vaše obrázky předběhnou konkurenci na Kaufland Global Marketplace
Inzercí v rámci sítě Kaufland Global Marketplace jednoduše dosáhnete na klientelu z německého, českého a slovenského online trhu. Dnes pro vás máme užitečný tip, jak pro Kaufland Global Marketplace automatizovaně splnit požadavky na produktové obrázky.
Feed Image Editor vám pomůže ohlídat bezchybnost produktových obrázků
Kvalitní produktové fotografie jsou pro Kaufland Global Marketplace – stejně jako pro všechny ostatní reklamní kanály – stěžejní. Feed Image Editor poskytuje mnoho chytrých funkcí, se kterými je dostanete do stoprocentní kondice a dosáhnete toho nejdůležitějšího: přimějete nakupující na lokálních Kaufland tržištích, aby nakoupili právě na vašem e‑shop.
Jaké funkce na vylepšení obrazové inzerce využijete
Odstranění pozadí
Kaufland Global Marketplace požaduje, abyste hlavní produktové obrázky umísťovali na bílé pozadí. Svému zboží vytvoříte profesionální a konzistentní vzhled a zákazníci ho jednoduše identifikují.
Feed Image Editor využívá technologií umělé inteligence, díky kterým dokážete hromadně editovat tisíce obrázků. Používání této funkce navíc všem obrázkům zaručuje zachování stejné kvality, proto se nemusíte obávat inzerování rozostřených fotografií.
Odstranění vodoznaků, textu a dalších nechtěných grafických prvků
Dalším požadavkem sítě Kaufland Global Marketplace je, abyste v obrázcích nepoužívali reklamní prvky a sdělení. Feed Image Editor vám z nich pomůže odstranit slogany, informace o slevách, loga, symboly a další propagační informace. Takto snadno a rychle vytvoříte čistou prezentaci svého zboží.
Pro zbavení se vodoznaků či jiných vrstev aplikace poskytuje další funkci na bázi umělé inteligence, se kterou ušetříte čas i peníze.
Poskytování více fotek jednoho produktu a tvorba obrázkových koláží
Chcete, ať uživatelé o vašem zboží získali reálnou představu? Přidejte k hlavní produktové fotce i další obrázky z jiných úhlů či s detailními záběry produktu. Touto cestou zákazníka snáze přesvědčíte, aby nakoupil právě na vašem e‑shopu.
Další užitečnou funkcí aplikace je tvorba koláží z vašich produktových obrázků.
Jaké požadavky má Kaufland Global Marketplace na produktové obrázky
Tým Feed Image Editoru si pro vás připravil detailní přehled pokynů pro používání produktových fotografií:
- žádné obrázky s emocemi – nepoužívejte lifestylové obrázky ani ty, které vyvolávají emoce, zaměřte se na jasné a objektivní zobrazení produktu
- žádné zástupné fotografie – ujistěte se, že všechny produktové snímky skutečně obsahují produkt, který prodáváte a ne obecné či zástupné snímky (tzv. placeholdery)
- žádný text, loga ani informace o ceně – ohlídejte si, že obrázky produktů neobsahují textové prvky, loga ani informace o ceně
- žádné značky nebo certifikáty – nezobrazujte značky
- žádné stíny, rámečky nebo koláže – obrázky produktů musí být čisté a jednoduché, bez stínů, rámečků nebo koláží z vícero obrázků.
Jaké jsou doporučené velikosti obrázků a souborů pro Kaufland Global Marketplace
Aby se vaše uživatelům obrázky optimálně zobrazily, Kaufland Global Marketplace doporučuje používat konkrétní velikosti obrázků a souborů:
- standardní velikost – požadavek pro minimální velikost obrázků je 1024 px na výšku nebo šířku
- funkce přiblížení – aby si zákazníci mohli produkt zazoomovat, používejte obrázky o minimální velikosti 2048 px na výšku nebo šířku
- počet obrázků – nahrávejte ideálně 5 – 10 obrázků, které zboží zabírají z různých perspektiv a zaměřují se na detaily
- maximální velikost souboru – velikost souboru každého obrázku nesmí přesáhnout 10 MB
Video: Jak nejlépe využít výhody Kaufland Global Marketplace pro váš e‑shop
S MERGADO Editorem nastavíte inzerci pro Kaufland Global Marketplace sami
Zvažujete vstup na síť Kaufland Global Marketplace? S MERGADEM využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. S naším virtuálním správcem dokážete automatizovaně spravovat datové feedy. V MERGADU zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
Vytvořte pro své zákazníky na Kaufland Global Marketplace příjemné nákupní prostředí. Pomocí MERGADA a Feed Image Editoru toho docílíte hromadně a snadno.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.