Aby vaše obrazová inzerce fungovala na každém kanálu, který používáte, musí splňovat poměrně velké množství požadavků. Mnoho z nich jste donedávna mohli vyřešit pouze ručními úpravami. To už teď neplatí díky aplikaci Feed Image Editor. Na jedno kliknutí s ní přizpůsobíte vodoznaky, změníte rozměry obrázků nebo je efektivně oříznete.
Jak v roce 2024 spravovat obrazovou reklamu? Automatizovaně, použitím Feed Image Editoru
Aby vaše obrazová inzerce fungovala na každém kanálu, který používáte, musí splňovat poměrně velké množství požadavků. Mnoho z nich jste donedávna mohli vyřešit pouze ručními úpravami. To už teď neplatí díky aplikaci Feed Image Editor.
Přidání i odstranění vodoznaků vám zabere několik sekund
Vodoznaky slouží jako důležitý ochranný prvek fotografií. Ale ne každý reklamní kanál jejich používání v inzerci povoluje. Pomocí Feed Image Editoru dokážete flexibilně reagovat na různé požadavky pro vodoznaky každé reklamní platformy, kterou používáte.
Přesný postup, jak pracovat s vodoznaky:
Stačí několik úprav a do inzerce dostanete každý zamítnutý obrázek
Reklamní kanály mají také rozdílné požadavky na minimální a maximální rozměry produktových obrázků. Ve Feed Image Editoru nevyhovující produktové obrázky jednoduše vyfiltrujete. A na stejném místě hromadně a automatizovaně přizpůsobíte jejich rozměry.
Podívejte se, jak snadné je:
Překonejte obrázky konkurence na Google Nákupech
Google Nákupy patří k nejpoužívanějším reklamním kanálům na světě. Zacílit na ně se svojí inzercí je tedy jeden z prvních kroků v prodejní strategii každého e‑shopu. Použitím Feed Image Editoru jednoduše předstihnete tisíce konkurentů tím, že vytvoříte kampaně s lákavějšími produktovými obrázky.
S těmito krátkými návody na Google Shopping v pohodě zvládnete:
Bezplatný Audit obrázků vám pomůže najít a opravit všechny nedostatky
Kvalitní obrázek prodává a ten nekvalitní dokáže pohřbít i ten nejlepší produkt. Věnujte pozornost opravě chybných obrázků na svém e‑shopu. Pokud splníte podmínky reklamních systémů, přilákáte tím více zákazníků. Nesrovnalosti v obrázcích ve vašem produktovém feedu zdarma odhalíte s Auditem obrázků.
Nespoléhejte se na zdlouhavé ruční úpravy produktových fotografií. Svěřte jejich správu aplikaci Feed Image Editoru. Mnoho nastavení s ním zvádnete na pár kliknutí a budete se tak moct věnovat jiným podstatným feed marketingovým úkonům. Používání tohoto nástroje je jednoduché – zaregistrujte se na webinář Optimalizujte produktové obrázky pro srovnávače zboží a marketplaces, kde vám představíme, jak je šikovný.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.