Umět automatizovaně měnit citlivost odstranění pozadí a vyhladit ořezané hrany objektů v produktových obrázcích je užitečná funkce pro marketéry a e‑shopaře. Aplikace Feed Image Editor se ve svých aktuálních releasech zaměřuje na zjednodušení úkonů spojených s úpravou pozadí. Podívejme se na ně zblízka.
Jak změnit citlivost odstranění pozadí
Srovnávače zboží většinou vyžadují, aby inzerované produkty měly bílé pozadí. E‑shopaři a marketéři proto musí musí původní pozadí z produktových obrázků odstranit. Při používání standardních editorů se ale často stává, že se ořízne i část produktu nebo že se pozadí neodstraní celé.
Feed Image Editor proto na pravém pracovním panelu nově nabízí tři úrovně odstranění pozadí. Díky nim si sami zvolíte, jak moc má být pozadí produktu oříznuto.
Úrovně citlivosti odstranění pozadí:
- nízká
- střední
- vysoká