Jeden z nejčastějších problémů, na které při inzerci na zbožácích narazíte, je nízké rozlišení produktových obrázků. Aby vám srovnávače zboží s nedostatečnými rozměry obrázků nezamítly, museli jste dříve hledat náhradní fotky. To už odteď neplatí. Pomocí novinky appky Feed Image Editor rozlišení původních obrázků snadno zvětšíte.
Kvalitní rozlišení je stěžejní
I když srovnávač produkty do inzerce přijme, protože je jejich rozlišení na spodní hranici jeho specifikace, může přijít jiný problém. Jejich kvalita může i přesto být nízká a nakupující je v nabídce neuvidí zřetelně. To je jeden z nejobvyklejších důvodů, proč o nabídku mohou ztratit zájem a začít se poohlížet u konkurence.
S Feed Image Editorem se chyb v produktové reklamě zbavíte hromadně
Všechny problematické části obrázkové inzerce snadno objevíte s bezplatným auditem obrázků. Ten vám kromě jejich detekování poskytne i tipy na to, jak chyby opravit přímo v aplikaci. Ve Feed Image Editoru tak naráz dokážete vylepšit jejich rozlišení, ale v případě potřeby i například změnit jejich formát, odstranit vodoznaky nebo doplnit obrázky tam, kde zcela chybí. A vaší kvalitní obrazové inzerci už nebude nic stát v cestě.
Jak vylepšit rozlišení obrázků pomocí Feed Image Editoru
- Ve Feed Image Editoru klikněte na tlačítko Nová šablona.
- V Galerii šablon vyberte Vylepšení rozlišení obrázků. Feed Image Editor nejdříve provede analýzu, jestli se ve vašem feedu nachází obrázky s nízkým rozlišením (do 600 x 600 pixelů). Pokud takové najde, nabídne vám jejich náhledy v Ukázkách vylepšení rozlišení.
- Pro vytvoření ukázek vylepšení vyberte několik obrázků z náhledů a klikněte na Vygenerovat náhledy. Po skončení procesu vedle sebe uvidíte originální a vylepšený obrázek.
- Jestli budete s výsledkem spokojení, v panelu napravo vyberte produktový výběr, na který chcete vylepšení aplikovat. Pokud se ve vašem výběru společně nachází obrázky s nízkým a vysokým rozlišením, vůbec to nevadí. Vylepšení rozlišení se bude aplikovat jen u obrázků, které jsou menší než 600 x 600 pixelů.
- V nastavení formátu potom vyberte výstupní formát reklamního systému. Nakonec šablonu nezapomeňte pojmenovat a uložit.
Feed Image Editor je mocná zbraň v rukou e‑shopařů a marketérů, pomocí které komplexně vytvoří poutavou obrazovou inzerci. Přidejte se mezi uživatele aplikace, kteří spravují obrázky automatizovaně a hromadně, a vyzkoušejte si výhody Feed Image Editoru na prvních deset dní zdarma.
Mohlo by vás zajímat: