Evropskou směrnici GPSR (General Product Safety Regulation) zavádí inzerční kanály napříč online trhy. Po platformách Allegro a Kaufland nyní nová pravidla implementuje i Heureka Marketplace. To znamená, že pro své produkty musíte doplnit další povinné údaje, které zajistí větší transparentnost pro zákazníky.

Nové povinné elementy na Heurece

Aby byl váš sortiment na Heureka Marketplace v souladu s GPSR, musíte začít uvádět dva nové elementy:

  • MANUFACTURER_POSTAL_ADDRESS – Poštovní adresa výrobce, kam se mohou zákazníci obrátit.
  • MANUFACTURER_ELECTRONIC_ADDRESS – Elektronický kontakt na výrobce (e‑mail nebo webová stránka s kontaktním formulářem).

V Mergadu požadované údaje jednoduše doplníte

Zkraťte si čas při nastavování informací v produktových feedech používáním Mergado Editoru. Nové elementy pro Heureku v něm doplníte rychle za pomocí jednoduchých pravidel.

Ukázka nastavení pravidla pro element MANUFACTURER_POSTAL_ADDRESS

Pro každý ze dvou nových elementů nastavte samostatné pravidlo

Pokud spravujete větší množství výrobců, využijte pravidlo typu Import datového souboru – tímto způsobem vytvoříte aktuální databázi výrobců, kterou Mergado automaticky zpracuje a doplní do produktového feedu.

 

Bez doplnění těchto údajů riskujete, že vaše produkty nebudou na Heurece správně zobrazovány nebo budou dokonce staženy z nabídky. Nečekejte na poslední chvíli a zajistěte si bezproblémové fungování už nyní.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.