Heureka splnila podmínky ÚOHS — co by měly e‑shopy vědět o PPC režimu reklamy nově

Pan Mergado
19. 7. 2016
1 minuta čtení
Heureka CPC / bidding, novinky

Minule jsem v rozboru plnění podmínek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Heurekou slíbil, že se podíváme na některé novinky, které byly na Heurece nasazeny, podrobněji. Dnes se zaměříme na placenou inzerci e‑shopů v PPC režimu (bidding).

Novinky v placené inzerci e‑shopů na Heurece

  • Počet položek zboží na produktové kartě Heureky, kde cenu prokliku stanoví aukce, vzrostl ze 3 na 4.
  • Bidované nabídky se zobrazí, pokud jsou v kartě alespoň 4 nabídky. Dříve bylo 5.
  • Počet položek v produktové kartě „od nejnižší ceny“ zůstane zachován na 5 + možnost rozkliknout další.

Význam novinek pro řízení reklamy

Ač se může zdát, že uvedené změny jsou drobné, je třeba jim věnovat pozornost. Pokud počítáte nabídky za prokliky automaticky, je třeba upravit vaše algoritmy. A pokud počítáte ručně, je třeba upravit úvahy taktéž.

Příště se podíváme na změny v Ověřeno zákazníky.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.