Jak se změnilo Ověřeno zákazníky
Není nutno hlásit do Ověřeno zákazníky zboží, které zákazník koupil. Stačí pouze e‑mail. Pokud e‑shop tedy Heurece data o prodávaném zboží posílat nechce, vypne hlášení konverzí pro analytiku, odstraní případně widgety ze svého webu a hlášení Ověřeno zákazníky si může ponechat s tím, že hlásí pouze e‑maily zákazníků.
Hlášení konverzí Ověřeno zákazníky nyní tedy vypadá takto
http:// www .heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx&email=jmeno@email.cz&itemId[]=xxxxxx&orderid=xxxxxx
Kde:
- “id” je unikátní tajný klíč, který najde e‑shop v administraci Heureky a je to povinný údaj
- “email” zákazníka je povinný údaj
- “itemId” a “orderid” jsou nepovinné, byť pomáhají lepšímu fungování služby.
Podrobnější informace najdete v aktuální nápovědě Heureky.
Mergadova poznámka k “ochraně dat”
Dříve než nějakou část hlášení Ověřeno zákazníky omezíte, zvažte co vám přináší. V případě informací o zboží v Ověřeno zákazníky získáváte možnost čerpat hodnocení zákazníků. Tyto recenze jsou sice formálně majetkem Heureky, poskytuje je však jak pro potřebu e‑shopu ve své administraci a také ve strojově čitelných XML souborech pro zobrazení na stránkách e‑shopu. Což se hodí.