Čtvrteční setkání s Petrem Benešem, ředitelem HyperMedia, a. s., provozovatele HyperZboží.cz a marketingovou specialistkou Veronikou Rejžkovou, začalo u historie HyperZboží.cz. Nakonec jsme se dostali i k horkým novinkám, a tak bylo naše povídání nadmíru zajímavé. Přečtěte si víc.

Historie HyperZboží.cz

  • 2008 společnost Internet Media Group spouští vyhledávač HyperZboží.cz.
  • 2010 HyperMedia, a. s. kupuje 50% podíl v HyperZboží.cz.
  • Prosinec 2011 HyperMedia kupuje zbývající podíl HyperZboží.cz
  • 2010 – 2012 masivní obchodní činnost, počet registrovaných e‑shopů roste z cca 4 000 v roce 2010 na cca 11 000 v roce 2012.
  • 2012 v důsledku prudkého růstu počtu e‑shopů a položek zboží přestává dostačovat původní technické řešení. Začíná vývoj nového technického řešení.

Blízká budoucnost HyperZboží.cz

  • Září 2012 – přesun produkčního webu na nové technické řešení.
  • Do konce roku 2012 – první nové funkce spuštěny pro koncové uživatele.
  • Do konce března 2013 – spuštěna většina nových funkcí, na kterých se pracuje nyní, do ostrého provozu.

HyperZboží.cz jako černý kůň mezi vyhledávači zboží?

Možná si říkáte, že termíny jsou hodně rámcové, ale HyperZboží.cz prochází nyní totálním refactoringem, což je mezi vyhledávači zboží aktuálně výjimka. Navíc mu stojí v zádech silná skupina webů, v čele s HyperInzercí, a tak by mohlo být HyperZboží černým koněm vánoční sezóny 2012. Potvrdí tuto „divokou kartu“?

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.