Nenechte se mýlit. Toto je článek o Copy na stojáka #4. Ale proto, že ho vedl Roman Hřebecký z Pábení, téma se už zdaleka netýkalo jen copywritingu. Roman nám pomohl rozšířit pohled na to, jakým způsobem mají firmy přemýšlet a jaké informace zhodnocovat, aby dokázaly vytvářet kvalitní práci.
Human Centered Design
Ačkoliv jsme se při Romanově přednášce od tématu copywritingu jako takového vzdálili, je třeba říct, že jsme se díky tomu dokázali zamyslet nad smyslem práce naší i společností, pro které pracujeme. A to je jeden z hlavních cílů Pábení – jít hlouběji, k podstatě problému. Právě proto se už Roman a jeho kolegové neživí pouze copywritingem. Pábení se postupně přeorientovalo na poskytování komplexního design thinkingu. A díky tomu dokáže firmám pomáhat s tak velkými požadavky jako změna způsobu náboru zaměstnanců, tvorba obsahu webu či správné uchopení hodnot firmy.
Jeho hlavní osou je pojem Human Centered Design – tedy tvorba řešení s ohledem na lidi. Toto zaklínadlo znamená, že při hledání a pojmenování problematiky je třeba se soustředit na potřeby a požadavky klientů i zaměstnanců, a podle toho poskytovat vhodné řešení.
Roman dal návštěvníkům téměř zaplněné Nekavárny spoustu nových podnětů. To bylo vidět i po skončení přednášky, kdy se na něj sneslo mnoho doplňujících otázek. Děkujeme Romanovi a všem účastníkům, že nám pomohli udělat další smysluplnou akci (nejen) pro tvůrce obsahu. Že jste Copy na stojáka #4 nestihli? Pusťte si video!