I Glami má své dny: Přilákejte nové zákazníky

Prodáváte módu online? Přemýšlíte, jak zákazníkům ještě více přiblížit vaše zboží? A slyšeli jste už o GLAMI DAYS? Specializovaný vyhledávač GLAMI už podruhé přináší speciální víkendovou akci, jejímž prostřednictvím zákazníkům nabídnete exkluzivní slevy.

Prodáváte módu online? Přemýšlíte, jak zákazníkům ještě více přiblížit vaše zboží? A slyšeli jste už o GLAMI DAYS? Specializovaný vyhledávač GLAMI už podruhé přináší speciální víkendovou akci, jejímž prostřednictvím zákazníkům nabídnete exkluzivní slevy.

Akce GLAMI DAYS proběhne na českém, slovenském, rumunském a maďarském trhu mezi 20. a 23. dubnem. Nabízí atraktivní možnost vytvoření slevových kupónů, které vám pomohou získat více objednávek.

Od prvního ročníku GLAMI zapracovalo na vylepšení funkcionalit slevových kódů. Nově tak můžete zahrnout či vyloučit produkty ve slevě. Aplikovat slevy na konkrétní kategorii i značku naráz. Nebo posílat slevový kód v URL. Zaškrtnutím políčka “poslat slevový kód v URL” můžete aktualizovat cenu daného produktu na vašem e‑shopu tak, aby reflektovala cenu po použití slevového kódu z GLAMI. Vašim zákazníkům to zpřehlední vybírání a vám to pomůže ke zlepšení konverzí u produktů s kódy. Návod, jak na to, GLAMI poskytuje zde.

Jak se zapojit

  1. Vyberte zboží, jemuž vytvoříte slevový kód, a nastavte patřičnou výši slevy – GLAMI doporučuje rozsah 20 – 70 %. Na GLAMI se tím zákazníkům rovnou zobrazí cena ovlivněná slevovým kódem.
  2. V době konání akce mějte aktivovaný přednostní režim – při něm platíte za proklik cenou CPC. Vaše produkty se tak budou zobrazovat výše.
  3. Nahrajte slevový kód ve vaší GLAMI administraci.

Na co nezapomenout

  • GLAMI upozorňuje, abyste se ujistili, že na vašem e‑shopu bude během akce technicky možné použít vámi daný slevový kód GLAMI DAYS.
  • Zkontrolujte, zda máte na GLAMI nastavené logo svého e‑shopu. 

Styleguide

Pro účely GLAMI DAYS pro vás GLAMI vytvořilo speciální styleguide obsahující loga, fonty a ukázky bannerů. Vaše homepage, newslettery či kanály sociálních sítí tak budou dávat srozumitelnou informaci o tom, že se váš e‑shop akce účastní.

Mergado tip

Slevový kód bude na GLAMI nově předáván v parametru “glamivoucher” URL adresy:

http://www.yourshop.tld/product/?glamivoucher=GLAMIDAYS

Slevový kód je také možné zadat pomocí XML feedu. A to za využití parametru v GLAMI XML feedu:

<PROMOTION_ID>12</PR­OMOTION>

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.