Konverzní pixel Srovname.cz pomáhá šetřit čas a náklady
Aby platforma mohla optimálně pracovat s investicemi klientských e‑shopů, používá vlastní konverzní pixel. Jeho pomocí měří data, podle kterých následně vytváří kampaně na míru. V praxi to znamená, že přivádí návštěvníky na produkty, které e‑shopům vytváří většinu konverzí. Zajištění co nejefektivnějších kampaní Srovname podporuje i napojením na další platformy, odkud stahuje trendová data, která při jejich správě zohledňuje.
Vedle samotného webu Srovname využívá více kanálů, kudy jednotlivé produkty propaguje. Jeho systém na základě specifik jednotlivých e‑shopů rozhoduje, na kterém z nich bude nejvhodnější daný sortiment propagovat.
K tomu, aby Srovname mohlo takto dynamicky pracovat s produkty jednotlivých e‑shopů, je implementace konverzního pixelu naprostým základem. Díky tomu pak lze prakticky rozhodnout, které produkty e‑shopu přivádí nejvíce konverzí a ty pak v aukci podpořit vyšším bidem. A naopak produkty, které konverzi nepřivádí, je možné v rámci aukce potlačit, nebo je úplně vynechat. Vše probíhá naprosto automatizovaně s tím, že čím více informací o konverzích Srovname má, tím rychleji dokáže na aukci reagovat. Podobný systém využívá například systém Google Nákupů v případě aktivace části ROAS (Return on ad spend).
Všechna činnost se správou kampaní probíhá na straně srovnávače, bez toho aniž by kdy překročil maximální CPC, které má e‑shop nastavené v administraci. Cílem Srovname je být platformou pro e‑shopy. Postará se o investici svých klientů a ti tak získávají více času na další e‑shopařské úkony.
Obsahová platforma Srovname.cz pomáhá dosáhnout velkého množství uživatelů navíc
Srovname také nabízí možnost inzerce na síti recenzních webů, které obecně fungují jako autorita pro výběr vhodného produktu. Řada uživatelů nakupuje na základě jejich doporučení, namísto hodnocení na e‑shopech. Jedná se o obsahové weby s návštěvností sto tisíc uživatelů za měsíc a více. Patří mezi ně například:
- Testado.cz
- Chytrývýběr.cz
- Prorecenze.cz
Jak obsahová platforma funguje?
- Recenzní weby zachycují zákazníky ve fázi „think“. Zde mají vysoký konverzní poměr.
- Ve spojení se Srovname obstarají i fázi „do“.
- Výsledkem je získání nových zákazníků méně citlivých na cenu oproti zisku zákazníků, kteří přichází ze srovnávače.
Tímto způsobem e‑shopy dovedou velmi dobře cílit uživatele a získají kvalitní výsledky ve spojení s remarketingem. Obsahová platforma je i šikovnou možností pro brand marketing.
S Mergadem nastavíte inzerci pro Srovname.cz sami
Zvažujete rozšířit množství inzertních kanálů na českém trhu? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte, a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. V Mergadu zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
- Mergado už několik let nabízí kompletní podporu Srovname.cz.
- Pro Srovname.cz nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií.
- Používáte či pro inzerci na Srovname.cz chcete používat některé e‑shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí Mergado Packu.
- Obrázky, které jsou na zbožácích stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.
- Zautomatizujte cenotvorbu na e‑shopu a zbavte se nutnosti ručního přeceňování zboží s aplikací Pricing Fox.