Inzerujte na Srovname.cz. Staví na individuálním přístupu a obsahové platformě

Lukáš Horák
10. 2. 2022
3 minuty čtení
Inzerujte na Srovname.cz. Staví na individuálním přístupu a obsahové platformě

Česká e‑commerce v rámci inzerce na srovnávačích zboží nabízí více možností než jen využití Google Nákupů, Heureky nebo Zboží.cz. Co se týká tradice a kvality, Srovname.cz se stabilně drží na třetím místě nejpoužívanějších zbožáků v České republice.

Česká e‑commerce v rámci inzerce na srovnávačích zboží nabízí více možností než jen využití Google Nákupů, Heureky nebo Zboží.cz. Co se týká tradice a kvality, Srovname.cz se stabilně drží na třetím místě nejpoužívanějších zbožáků v České republice. Přečtěte si, jaké výhody svým klientům tato platforma přináší.

Obecné informace o Srovname.cz

  • Může zde inzerovat jakýkoliv obchodník, jehož e‑shop nabízí vhodné zboží.
  • Přijímá feedy ve formátu XML.
  • Informace ohledně specifikace feedu najdete na: www.srovname.cz/napoveda/xml-specifikace. Srovname také dokáže zpracovat feedy určené pro Heureku či Zboží.cz.

Individuální přístup je základ

Srovname.cz chce být každému klientovi opravdovým partnerem na poli e‑commerce. Zakládá si na přímém e‑mailovém či telefonickém kontaktu. Touto cestou dokáže snáz porozumět problému klienta a najít řešení, které mu zajistí nejefektivnější návratnost jeho investice.

Konverzní pixel Srovname.cz pomáhá šetřit čas a náklady

Aby platforma mohla optimálně pracovat s investicemi klientských e‑shopů, používá vlastní konverzní pixel. Jeho pomocí měří data, podle kterých následně vytváří kampaně na míru. V praxi to znamená, že přivádí návštěvníky na produkty, které e‑shopům vytváří většinu konverzí. Zajištění co nejefektivnějších kampaní Srovname podporuje i napojením na další platformy, odkud stahuje trendová data, která při jejich správě zohledňuje.

Vedle samotného webu Srovname využívá více kanálů, kudy jednotlivé produkty propaguje. Jeho systém na základě specifik jednotlivých e‑shopů rozhoduje, na kterém z nich bude nejvhodnější daný sortiment propagovat.

K tomu, aby Srovname mohlo takto dynamicky pracovat s produkty jednotlivých e‑shopů, je implementace konverzního pixelu naprostým základem. Díky tomu pak lze prakticky rozhodnout, které produkty e‑shopu přivádí nejvíce konverzí a ty pak v aukci podpořit vyšším bidem. A naopak produkty, které konverzi nepřivádí, je možné v rámci aukce potlačit, nebo je úplně vynechat. Vše probíhá naprosto automatizovaně s tím, že čím více informací o konverzích Srovname má, tím rychleji dokáže na aukci reagovat. Podobný systém využívá například systém Google Nákupů v případě aktivace části ROAS (Return on ad spend).

Všechna činnost se správou kampaní probíhá na straně srovnávače, bez toho aniž by kdy překročil maximální CPC, které má e‑shop nastavené v administraci. Cílem Srovname je být platformou pro e‑shopy. Postará se o investici svých klientů a ti tak získávají více času na další e‑shopařské úkony.

Obsahová platforma Srovname.cz pomáhá dosáhnout velkého množství uživatelů navíc

Srovname také nabízí možnost inzerce na síti recenzních webů, které obecně fungují jako autorita pro výběr vhodného produktu. Řada uživatelů nakupuje na základě jejich doporučení, namísto hodnocení na e‑shopech. Jedná se o obsahové weby s návštěvností sto tisíc uživatelů za měsíc a více. Patří mezi ně například:

  • Testado.cz
  • Chytrývýběr.cz
  • Prorecenze.cz

Jak obsahová platforma funguje?

  1. Recenzní weby zachycují zákazníky ve fázi „think“. Zde mají vysoký konverzní poměr.
  2. Ve spojení se Srovname obstarají i fázi „do“.
  3. Výsledkem je získání nových zákazníků méně citlivých na cenu oproti zisku zákazníků, kteří přichází ze srovnávače.

Tímto způsobem e‑shopy dovedou velmi dobře cílit uživatele a získají kvalitní výsledky ve spojení s remarketingem. Obsahová platforma je i šikovnou možností pro brand marketing.

S Mergadem nastavíte inzerci pro Srovname.cz sami

Zvažujete rozšířit množství inzertních kanálů na českém trhu? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte, a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. V Mergadu zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

  • Mergado už několik let nabízí kompletní podporu Srovname.cz.
  • Pro Srovname.cz nabízíme Audit feedunašeptáváme automaticky strom kategorií.
  • Používáte či pro inzerci na Srovname.cz chcete používat některé e‑shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí Mergado Packu.
  • Obrázky, které jsou na zbožácích stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.
  • Zautomatizujte cenotvorbu na e‑shopu a zbavte se nutnosti ručního přeceňování zboží s aplikací Pricing Fox.

Využijte slevovou akci pro uživatele Mergada

Zaregistrujte svůj e‑shop na Srovname.cz nyní a získejte 15% bonus při dobití kreditu. Kód akce se vygeneruje automaticky, když se přihlásíte přes tento odkaz: www.srovname.cz/muj-obchod/registrace/mergado.

Mergado na 30 dní zdarma
  • upravíte si feed sami a ušetříte náklady za práci programátora
  • plný přístup ke všem funkcím už ve zkušební verzi

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.