Jak na GLAMI inzerují marketingoví profesionálové
Libor Toporcer pro ziskové inzerování ve fashion segmentu radí:
- Mějte flexibilní přístup k marketingu.
- Data o vývoji kampaní sledujte na denní bázi.
- Dokážete tak flexibilněji pracovat s rozpočty.
- PRAKTICKY:
- Pokud vidíte pozitivní trendovost v obratech (nebo například v PNO), sledujte každý den kampaně a věnujte se přenastavování rozpočtů, které tak kampaně nebudou zbytečně brzdit.
- V případě, že kampaně každý den sledovat nebudete, můžete snadno ztratit část trhu, jejíž objednávky vám budou chybět.
- Pro kampaně také využívejte týdny na konci října a začátku listopadu – ještě neběží velké vánoční reklamní kampaně, ale poptávka uživatelů je zde už násobně vyšší než nabídka inzerentů.
- Zaměřte se i na trend povánočních slev a výprodejů – přibližně od 27. 12. začněte plánovat i povánoční kampaně.