O přednášce
“…Na praktických příkladech si ukážeme časté chyby e‑shopů. Odhalit nám je pomohou audity XML pro vyhledávače zboží. Ukážeme si že dopad takových chyb není jen na inzerci na Heurece či Zboží.cz, ale týká se také SEO, a především konverzního poměru e‑shopu. Přijďte si povídat o marketingu e‑shopů z nevšedního úhlu pohledu…”
Na toto jsem lákal účastníky Barcampu a nadmíru to vystihuje i samotný obsah přednášky. Cíle jsme měli s Michalem dva:
- motivovat účastníky k přemýšlení nad otázkami marketingu e‑shopu jiným způsobem, než bývá zvykem,
- ukázat praktické příklady chyb skutečných e‑shopů.
Z reakcí po Barcampu to vypadá, že se zadařilo. A to jsem moc rád.
Materiály ke stažení
- Příklady častých chyb v datech e‑shopů (ZIP s obrázky)
Pro zvídavé
Příklady chyb pocházejí z mého auditu XML pro vyhledávače zboží. Ten je zadarmo, a tak si jej můžete vyzkoušet ihned zde.