Jak jsme si povídali na vsetínském Barcampu o vztahu dat pro vyhledávače zboží s ostatními marketingovými metodami

Pan Mergado
30. 1. 2013
1 minuta čtení

Čtvrtý vsetínský Brcamp byl super! Veliký dík patří Michalu Bergovi a celému jeho týmu. Pan Mergado děkuje! S Michalem Janíkem jsme zde měli konferenční premiéru – tedy premiéru jsem měl já. A rád bych vám řekl, o čem jsme si povídali.

O přednášce

“…Na praktických příkladech si ukážeme časté chyby e‑shopů. Odhalit nám je pomohou audity XML pro vyhledávače zboží. Ukážeme si že dopad takových chyb není jen na inzerci na Heurece či Zboží.cz, ale týká se také SEO, a především konverzního poměru e‑shopu. Přijďte si povídat o marketingu e‑shopů z nevšedního úhlu pohledu…”

Na toto jsem lákal účastníky Barcampu a nadmíru to vystihuje i samotný obsah přednášky. Cíle jsme měli s Michalem dva:

  • motivovat účastníky k přemýšlení nad otázkami marketingu e‑shopu jiným způsobem, než bývá zvykem,
  • ukázat praktické příklady chyb skutečných e‑shopů.

Z reakcí po Barcampu to vypadá, že se zadařilo. A to jsem moc rád.

Materiály ke stažení

Pro zvídavé

Příklady chyb pocházejí z mého auditu XML pro vyhledávače zboží. Ten je zadarmo, a tak si jej můžete vyzkoušet ihned zde.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.