Jak vydělat více na internetu v roce 2022? Manuální správa produktových dat e‑shopu už je dávno minulostí. Aby mohli marketéři zaujmout zákazníky na co nejvíce platformách, využívají mnoho předností feed managementu. Jeho pomocí z jednoho místa zlepšíte viditelnost značky, produktů i služeb.
Zpřesníte inzerci a eliminujete chyby
V digitálním marketingu je jedním z nejskloňovanějších termínů “konkurenční výhoda”. Feed management v současnosti patří mezi ty největší. Jeho podstata vychází z potřeb marketérů a e‑shopařů odstranit zdlouhavou ruční správu dat a nastavit automatizovaný, bezchybný prodej zboží na více platformách. Díky tomu přináší jednoduchou úpravu feedu bez potřeby najímat si vývojáře a čekat na jejich zásahy.
Udělejte si bezplatný Audit feedu
- zlepšíte kondici vašeho feedu a získáte doporučení na jeho opravu
- rychlá a bezplatná technická analýza
Obvykle funguje na systému pravidel, která usnadňují filtrování obsahu. Tímto způsobem umožňuje přidávat a upravovat informace o produktech podle požadavků reklamních kanálů a srovnávačů nebo vytvářet segmenty nejprodávanějšího zboží. Tím, že prodejci jeho prostřednictvím dobře zacílí všechny své reklamy, zpřesní produktová data a opraví jakékoliv nesrovnalosti, vytvoří účinnou inzerci.
Ohlídáte požadavky inzertních kanálů, srovnávačů zboží a marketplaců
Spoléhat se, že e‑shop vám sám o sobě přiláká zákazníky, dnes nestačí. Pro větší zviditelnění vaší nabídky existuje několik cest, jak inzerovat zboží pomocí třetích stran.
Aby vaši produktovou reklamu přijaly a zobrazovala se bez chyb (a tedy vám neprodělávala), tyto kanály vyžadují dodávat informace o produktech ve specifickém formátu. Každý z nich má vlastní požadavky, která si musíte ohlídat. I zde hraje velkou roli feed management, protože vám dokáže umožnit inzerovat na všech vámi zvolených reklamních systémech z jednoho místa.
Tyto procesy fungují na základě zasílání produktových feedů (nejčastěji ve formátu XML a CSV, ale i jako textový soubor), které obsahují informace o vámi prodávaném zboží.
Vyzkoušejte aplikace z Mergado Store
- rozšiřte funkce Mergada o nástroje na bidding, pricing nebo image marketing
- otestujte je všechny v bezplatné zkušební době
Jaké základní informace o zboží musí obsahovat feed:
- název (přesný název zboží)
- popis (o jaký produkt či službu se jedná a co dělá)
- cena (kolik stojí)
- kategorie (do jaké skupiny produktů patří)
- dostupnost (je skladem nebo není?)
- množství (kolik kusů zboží bude obsahovat objednávka)
- další klíčové atributy: materiál, velikost, barva, EAN/GTIN číslo a v podstatě veškeré informace, které chcete zákazníkovi sdělit o produktu
Vaše zboží se snadněji zalistuje do nabídky reklamního systému a dostane se na vyšší pozice. Uživatel pak při vyhledávání vybraného produktu nebo služby vaši reklamu uvidí, bude na ni moct kliknout a rozhodnout se, jestli zboží zakoupí.
Co dělají feed managementové nástroje a jak vám pomohou
Jedná se o online software, který vám pomůže zjednodušit a zautomatizovat práci na optimalizaci vašich produktových dat a zbavit se nutnosti zaměstnávat vývojáře a čekání spojené s jeho prací. Uživatel do vybraného nástroje nahraje svůj vstupní feed, který upraví tak, aby splňoval požadavky každého zvoleného reklamního kanálu.
Feed managementové nástroje umožňují přidávat data do produktových popisů a segmentovat zboží, které chcete na reklamním portálu inzerovat. Omezují také ruční chyby a zajišťují, že každý záznam o produktu je okamžitě aktivní. Jejich pomocí efektivněji dosáhnete vašich prodejních cílů.
Vyzkoušejte Mergado. Nabízí více než 10 let tradice
Mergado vám zjednoduší správu všech procesů feed managementu, takže se budete moct soustředit na další podstatné úkony vašeho podnikání. Z jednoho místa navíc dokáže spravovat více než 400 prodejních kanálů v 50 zemích.
Tisíce zákazníků používají Mergado k optimalizaci produktových feedů. Jeho prostřednictvím plní všechna pravidla reklamních kanálů a dokáží automaticky aktualizovat produktová data. Výsledkem je účinná inzerce, kterou nastavíte sami bez nutnosti zaměstnávání programátora.
Mergado:
Automatizace online marketingu prostřednictvím feed managementových nástrojů vám pomůže spravovat katalogy produktů a inzerci na prodejních kanálech podle vašeho výběru. Používáním Mergada získáte jistotu, že vaše reklamy poběží bez chyb a zlepšíte míru jejich konverzí. To vše zvládnete sami, i když nejste marketingovými génii.
Zajímalo by vás více informací? Přihlaste se na naše bezplatné školení, ve kterém vám představíme všechny přínosy Mergada.
Mohlo by vás zajímat: