Ilustrace s logem Heureky

Od 15. srpna vstoupí v účinnost nový ceník prokliků na Heurece. Přečtěte si, jaké změny nás čekají.

O cenách za prokliky

Připomeňme, že ceník se týká prokliků z produktových karet zboží, části s výpisem nabídek e‑shopů řazených od nejnižší ceny. Zde je cena prokliku stanovena podle toho, do jaké kategorie zboží patří.

Změny cen prokliků

Od 15. srpna vstoupí v účinnost nový sazebník a aktualizovanými cenami za proklik dle kategorií. Na webu Heureky si nyní můžete projít

Co se změnilo v cenách prokliků

Ceny prokliků se nezmění, nebo vzrostou, a to v rozsahu od cca 4 % do cca 10 %. Celkem čítá sazebník Heureky přes dva tisíce kategorií. Kdybychom zprůměrovali všechny změny, získali bychom růst o 6,32 % (Excel s výpočtem pro zvídavé zde, XLS 280 KB). Toto číslo je pouze orientační. Skutečné dopady na náklady budou pro každý e‑shop jiné, dle toho, z jakých kategorií na jeho web uživatelé z rodiny webů Heureka přicházejí.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.