O stanovování nabídek za prokliky
Co se slidů týká, patřila Michalova prezentace k těm úsporným. Vše podstatné totiž odvykládal. Představil celkem pět různých strategií stanovení nabídek za prokliky:
- Žádnou
- Cholerickou
- Víc než minimum
- Selským rozumem
- Plně automatizovanou
Ke strategiím přidal Michal jejich výhody, nevýhody a pokračoval zážitky z nasazování plně automatizkovaného biddingu v praxi. Přednášku zakončil myšlenkou, že provozovatelé e‑shopů mají někdy od podobných nástrojů mylná očekávání. Čekají totiž, že marketingový automat vyřeší jejich trápení a vydělá jim peníze. Nejlépe s minimem úsilí. Klíčem k úspěchu je ale přitom (podle Michala) správně fungující byznys. A ten za člověka žádný automat neudělá.
O Vsetínském Barcampu ve Zlíně
Mně osobně se Barcamp ve Zlíně líbil moc. Rád bych poděkoval Michalovi, Kláře, Olze, Nikole i všem dalším organizátorům za super akci. Děkuji.