Kvalitní feed je klíčová součást ovládnutí Google Shoppingu
Abyste vůbec spustili Google Shopping kampaně, potřebujete mít produktový feed. Ale aby vaše zboží nezapadlo mezi konkurencí, měli byste se postarat o vytvoření co nejkvalitnějšího možného vstupu. Většinu ze způsobů, jak udělat produktové reklamy lákavější, vyřešíte právě ve feedu. Informace o produktech si navíc sami vylepšíte hromadně a automatizovaně, takže ušetříte za placení programátorů a vše zvládnete v kratším čase. Stačí použít Mergado.
Mnoho lidí se spokojí s tím, že feed splňuje všechny potřebné specifikace. Takto ho nahrají do vybrané reklamní platformy a dále v podstatě nic neřeší. Kampaně nějak běží, kredit se utrácí. Ale abyste získali více konverzí a překonali konkurenci, musíte s ním udělat mnohem víc.