Abyste na MALL Marketplace, vytvořili funkční inzerci, měli byste dodržet určité pořadí elementů, které vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametry zobrazuje podle MALL specifikace. Usnadní vám mnoho práce, i když část úkonů musíte stále provést ručně.
Abyste na MALL Marketplace, vytvořili funkční inzerci, měli byste dodržet určité pořadí elementů, které vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametry zobrazuje podle MALL specifikace. Usnadní vám mnoho práce, i když část úkonů musíte stále provést ručně.
Pro správný vstup na MALL Marketplace musí váš feed splňovat několik předpokladů
MALL Marketplace je náročný na množství podmínek. Proto až pro něj v Mergadu začnete nastavovat feed, musíte si je pohlídat.
Specifikace najdete v MALL Knowledge Base:
Nastavení dostupnostního feedu je poměrně jednoduché. Příprava produktového feedu pro formát MALL Marketplace obsahuje několik specifik, podle typu zboží a příslušné kategorie.
Uveďme si vše na příkladu:
Na MALL Marketplace chcete zboží z kategorie Brože. Její ID MALL označuje jako “NM083” a požaduje, abyste u těchto položek nastavili několik povinných parametrů a jejich hodnoty:
PARAM | NAME: ‘GENDER_AND‘
PARAM | VALUE: ‘pro ženy‘ nebo ‘pro muže‘
a
PARAM | NAME: ‘AGE_AND‘
PARAM | VALUE: ‘pro děti‘ nebo ‘pro dospělé‘
Postup:
- Vytvořte si výběr produktů na zvolené zboží (v tomto případě brože).
- Na tento výběr aplikujte pravidlo Nastavit parametry produktů, ve kterém si tyto parametry přidáte.
- Na levé straně napíšete GENDER_AND a na pravé například: pro ženy.
- Na další řádek nalevo potom AGE_AND a na pravé straně pravidla například: pro dospělé.
- Pravidlo uložte a případně přegenerujte feed.
Mergado brzy přinese velké množství vylepšení, které budou znamenat určité změny v rozhraní a používání jeho funkcí, jak jste byli doposud zvyklí. O všem vás budeme včas informovat a průběžně doplníme nápovědu a návody, jak s novými funkcionalitami pracovat.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.