Hodnocení, na základě kterého se Produkty roku v jednotlivých kategoriích vyhlašují, je tvořeno z počtu uživatelů, kteří o něj projevili zájem, počtu nákupů v e‑shopech a celkového hodnocení uživatelů. První tři produkty s nejlepším hodnocením získávají status „finalisty“, nejlépe hodnocený produkt je pak „vítězem“. Zákazníky o oblíbenosti informuje banner, který Heureka přidává k takto oceněným produktům. Tip: bannery si můžete umístit i ke svým produktům v e‑shopu. Stačí si je stáhnout.
Letošní vítězové, lonští poražení?
Pojďme se blíže podívat na některé kategorie a jejich vítěze – některé mají už několik let svého hegemona, jiné jsou závislé na novinkách roku (typicky kategorie mobilů, tabletů a notebooků). Seznam všech vítězů i finalistů v jednotlivých kategoriích najdete na webu Produktu roku. Jistě stojí za úvahu, zda do svého sortimentu některý z takto populárních produktů nezařadit, pokud ho tam ještě nemáte a zvýšit tak svoje šance na proklik. Skvělý článek o práci s Top produkty najdete tady, článek (mimojiné) o práci s populárními produkty tady.
Kategorie Parfémy
Kategorie Kávovary
Kategorie Sluchátka
Kategorie Pneumatiky
Kategorie Cestovní hry