Glami je srovnávač specializující se na módu a módní doplňky (o tom, jak a proč se vyplatí na něm inzerovat jsme psali třeba tady). Pokud tedy máte tento typ sortimentu ve své nabídce, může pro vás být zajímavou inzertní příležitostí. Nedávno začalo Glami podporovat i slevněné produkty – informaci o slevě vkládá přímo do obrázku a položku potom zařadí do karty Slevy. Podle Tomáše Hodbodě funguje zařazování do slev následovně: “Slevy na Glami se monitorují automaticky a berou se z historických dat. Všechny změny cen monitorujeme a pokud dojde k poklesu ceny, pak se sleva zobrazí i na Glami.” E‑shopy tak nemusí pro zařazení do slev nic konkrétního podnikat. V případě nejasností nebo nezařazení vašeho zboží do slevové kategorie se vyplatí kontaktovat přímo Glami.
Z patnácti set na tisíc korun. Sleva 33%! O tom už se vyplatí zákazníky informovat – vždyť spousta z nich vyhledává právě nejlevnější zboží nebo to s velkou slevou. Na Glami mohou zákazníci takové zboží najít přímo v sekci Slevy.
Kateřina Šmajzrová
Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.