Čtvrtý ročník MergadoFestu přinesl portfolio 19 inspirativních spíkrů. Zajímá vás, jaká témata zazněla a čemu se aktuálně věnují čeští a slovenští marketéři? Načerpejte nové znalosti prostřednictvím jejich prezentací přehledně a na jednom místě.
Čtvrtý ročník MergadoFestu přinesl portfolio 19 inspirativních spíkrů. Zajímá vás, jaká témata zazněla a čemu se aktuálně věnují čeští a slovenští marketéři? Načerpejte nové znalosti prostřednictvím jejich prezentací přehledně a na jednom místě.
-
Přednáška o maďarském e‑commerce trhu, ve které se dozvíte, proč se vyplatí expandovat do státu s divným jazykem. Zaměříme se na potenciál maďarského trhu a jeho výhody a nevýhody. Také si vysvětlíme, jak letošní pandemie ovlivnila tamní e‑commerce a na kterých zbožových srovnávačů doporučuji inzerovat.
-
Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžu urýchliť predaj vo Vašej multikanálovej stratégii, a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja. Miroslava z Kaufland.de Vám predstaví svoj názor na dokonalú multikanálovú stratégiu a zobrazí Vám tipy a triky pre online trhoviská. A samozrejme budete mať priestor na individuálne otázky. Uistite sa, že si nenechajte ujsť túto MasterClass!
-
Řešení je obvykle otázka minut, ale přijít na ně může trvat mnohem déle a stát peníze, “přitom taková blbost”. Projdeme si časté chyby a záludné problémy, se kterými se setkáváme nejen na naší podpoře. Řekneme si jak je vyřešit a co třeba řešení zatím nemá.
-
Správná cenotvorba je část úspěchu každého prodejce a na to se na workshopu zaměříme. Pobavíme se společně o tom, jak na vstupní rozbor sortimentu. Rozebereme varianty a úskalí napojení na e‑shopové systémy pomocí datových souborů. A nebude chybět ani představení aplikace Pricing Fox, která nabízí široké možnosti nastavení automatické cenotvorby. Připravte si dotazy, jejichž zodpovězení vám usnadní start na zbožácích!
-
Podle dat z cookie lišty nám cookie lištu schvaluje 90 – 95 % návštěvníků, tedy v Google Analytics nám chybí jenom 5 – 10 % dat.” Opravdu? Podíváme se na ukázky, co se může stát s daty po nasazení cookie lišty a že data můžou chybět, aniž by to bylo na první pohled patrné. Zamyslíme se nad možnostmi budoucího měření.
-
Jaký je rozdíl mezi inspirátorem a srovnávačem a jak přistupovat k těmto kanálům? Jaký vliv měl covid a proticovidová opatření na nákupní chování zákazníků dle dat Modio.cz? Nový rok přinesl změny v používání cookies na eshopech, jaký dopad mají tyto změny na měření a celkově na přístup k datům z interních systémů vs analytics.
-
Přemýšlíte nad zavedením automatické cenotvorby, ale nevíte jak začít? Zavítejte na náš workshop, kde vše potřebné probereme. Zodpovíme si jak na pricingové strategie v aplikaci Pricing Fox, jaké si stanovit cíle s ohledem na konkurenci, jak zanalyzovat úspěšnost vývoje cen nebo vyhodnotit přínos.
-
Malé i velké e‑shopy při přípravě produktových popisků, kategorií nebo blogových článků opakují pořád dokola ty stejné chyby. Někdy chtějí být přehnaně kreativní, jindy zapomínají na zákazníka, často až příliš moc hledí na SEO. Přitom není zas tak těžké dělat to lépe. Jan Novák – copywriter a konzultant obsahového marketingu z Obsahové agentury s 9 letou praxí.
-
Ukážeme si, jak načíst dodavatelské feedy do Mergada a jak je upravit, aby prošly validací Shoptet validátoru a zvládli jste je naimportovat do Shoptetu. Tímto postupem můžete automatizovat importy nových produktů a aktualizace stávajících produktů od dodavatelů, nastavovat si akční ceny, apod.
-
- Relevancia inzercie na Biane pre malé aj veľké eshopy v home&deco segmente.
- Spôsoby optimalizácie návštevnosti a PNO na Biane.
- Aktuálne a pripravované novinky.
Pusťte si krátký vlog z MergadoFestu. Zachytili jsme v něm unikátní atmosféru naší tradiční akce
Mohlo by vás zajímat:
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.