Čtvrtý ročník MergadoFestu opět nabídl kvalitní přednášky na aktuální e‑commerce témata. Propásli jste některou nebo si ji chcete projít ještě jednou? Podívejte se na videozáznamy vstupů vybraných spíkrů i spolu s jejich prezentacemi.
Nestihli jste přednášky MergadoFestu 22 živě? Pusťte si je online
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/801-12001-max.jpg)
![Nestihli jste přednášky MergadoFestu 22 živě? Pusťte si je online](https://www.mergado.cz/sites/default/files/field/image/ze-zivota-mergada-cz.png)
Čtvrtý ročník MergadoFestu opět nabídl kvalitní přednášky na aktuální e‑commerce témata. Propásli jste některou nebo si ji chcete projít ještě jednou? Podívejte se na videozáznamy vstupů vybraných spíkrů i spolu s jejich prezentacemi.
MergadoFest 2022 opět přinesl unikátní mix konference a festivalu. Pusťte si krátký vlog o tom, jak vypadal e‑commerce den pod naší taktovkou.
Projděte si záznamy přednášek
-
Zjistěte, jak si správně nastavit strategii v Google Ads kampaních, ať jste maličký, nebo velký e‑shop. Představíme si současné možnosti kampaní a jak správně nastavit Smart shopping, smart, performance ale i DSA kampaně.
-
Řekneme si, jak upravit XML feedy pro affiliate, aby maximalizovaly návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání. Jak feedy zmenšit, aby weby partnerů zvládly feedy bez problému naimportovat. A jak sjednotit obrázky, aby partnerům nerozbíjely vzhled webů. Na závěr tip na stavění affiliate produktových katalogů, jak bych je stavěl dnes po 7 letech a cca 500 katalogových webech.
-
Představíme vám novinku, na které již dlouho pracujeme. Evoluci nástroje Mergado, která je natolik zásadní, že jsme zvolili i název Mergado 2. Řekneme si, co nás vedlo k tomu, že jsme se rozhodli přepracovat Mergado. Ukážeme vám, co nás v minulosti limitovalo a co naopak bude nového z pohledu možností nastavení. Představíme vám změny z pohledu importu, aplikování pravidel i následného exportu v rámci nové verze systému.
-
Vyhledávače zboží, resp. cenové katalogy, jsou místem, které pro e‑shop dokážou přinést velkou návštěvnost, v lepším případě i vysoké obraty. Jsou však i místem, kde lze za krátký čas utratit velké množství peněz za kredit. Abyste neutráceli velké peníze zbytečně a inzerce byla pro vás výhodná, je nutné nastavit podrobnou analytiku a následně vyhodnocovat a optimalizovat.
-
Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by láskavý posluchač mohl věnovat pozornost.
-
Google Nákupy jsou pro e‑shopaře stále populárnějším inzerčním kanálem. Abyste na nich uspěli i vy, měli byste mít produktové obrázky v perfektním stavu. Naučte se, jak odstranit nejčastější chyby, zvýšit kvalitu rozlišení, odstranit pozadí a vodoznaky, ale také jak se odlišit od konkurence. V prostředí aplikace Feed Image Editor vyřešíte tyto úpravy hromadně a na jeden klik.
-
Inzerujete/pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.
Mohlo by vás zajímat:
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/801-12001-max.jpg)
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.