Čtvrtý ročník MergadoFestu opět nabídl kvalitní přednášky na aktuální e‑commerce témata. Propásli jste některou nebo si ji chcete projít ještě jednou? Podívejte se na videozáznamy vstupů vybraných spíkrů i spolu s jejich prezentacemi.
Nestihli jste přednášky MergadoFestu 22 živě? Pusťte si je online


Čtvrtý ročník MergadoFestu opět nabídl kvalitní přednášky na aktuální e‑commerce témata. Propásli jste některou nebo si ji chcete projít ještě jednou? Podívejte se na videozáznamy vstupů vybraných spíkrů i spolu s jejich prezentacemi.
MergadoFest 2022 opět přinesl unikátní mix konference a festivalu. Pusťte si krátký vlog o tom, jak vypadal e‑commerce den pod naší taktovkou.
Projděte si záznamy přednášek
-
Zjistěte, jak si správně nastavit strategii v Google Ads kampaních, ať jste maličký, nebo velký e‑shop. Představíme si současné možnosti kampaní a jak správně nastavit Smart shopping, smart, performance ale i DSA kampaně.
-
Řekneme si, jak upravit XML feedy pro affiliate, aby maximalizovaly návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání. Jak feedy zmenšit, aby weby partnerů zvládly feedy bez problému naimportovat. A jak sjednotit obrázky, aby partnerům nerozbíjely vzhled webů. Na závěr tip na stavění affiliate produktových katalogů, jak bych je stavěl dnes po 7 letech a cca 500 katalogových webech.
-
Představíme vám novinku, na které již dlouho pracujeme. Evoluci nástroje Mergado, která je natolik zásadní, že jsme zvolili i název Mergado 2. Řekneme si, co nás vedlo k tomu, že jsme se rozhodli přepracovat Mergado. Ukážeme vám, co nás v minulosti limitovalo a co naopak bude nového z pohledu možností nastavení. Představíme vám změny z pohledu importu, aplikování pravidel i následného exportu v rámci nové verze systému.
-
Vyhledávače zboží, resp. cenové katalogy, jsou místem, které pro e‑shop dokážou přinést velkou návštěvnost, v lepším případě i vysoké obraty. Jsou však i místem, kde lze za krátký čas utratit velké množství peněz za kredit. Abyste neutráceli velké peníze zbytečně a inzerce byla pro vás výhodná, je nutné nastavit podrobnou analytiku a následně vyhodnocovat a optimalizovat.
-
Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by láskavý posluchač mohl věnovat pozornost.
-
Google Nákupy jsou pro e‑shopaře stále populárnějším inzerčním kanálem. Abyste na nich uspěli i vy, měli byste mít produktové obrázky v perfektním stavu. Naučte se, jak odstranit nejčastější chyby, zvýšit kvalitu rozlišení, odstranit pozadí a vodoznaky, ale také jak se odlišit od konkurence. V prostředí aplikace Feed Image Editor vyřešíte tyto úpravy hromadně a na jeden klik.
-
Inzerujete/pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.
Mohlo by vás zajímat:

Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.