Nyní mají šanci uspět na tomto srovnávači i unikátní položky z vašeho sortimentu – i ty se totiž mohou objevit v kategoriích. Pokud jim správně nastavíte kategorii pomocí elementu CATEGORYTEXT, dostanou se do vyhledávání stejně jako zboží z produktových karet. Příklad unikátního produktu. Zdroj: kategorie Běžecké vosky, Zboží.cz V Mergadu správný CATEGORYTEXT snadno nastavíte pomocí našeptávače pro konkrétní export (v tomto případě Zboží.cz) pravidlem Hromadně přejmenovat kategorie. Nastavení kategorií s pomocí našeptávače v Mergadu Zvýšení konverzí může přinést také naplnění elementu PARAM, který přináší informace o velikosti nebo barvě (objemu, velikosti paměti, hmotnosti, dioptriích,… ) vašeho zboží. V okamžiku, kdy ho vyplníte, se vaše zboží dostane do vyhledávání. Pokud bude zákazník hledat červené tričko a vy napíšete barvu do elementu PARAM, zobrazí se ve výsledku i přesto, že jde o originální kousek. Příklad vyhledávání unikátních položek. Zdroj: Nákrčníky, Zboží.cz O tom, jak vytvořit a naplnit element PARAM jsme psali minule, návod tedy můžete využít. Vedle možnosti inzerovat samostatné produkty přibyly na Zboží.cz také nové ukazatele do statistik, aby bylo možné výkon takových položek vyhodnocovat. Jde o ukazatele Výpis kategorie a Hledání v kategorii. Pokud jste tedy doposud unikátní položky na Zboží.cz neinzerovali nebo je skrývali, můžete svou strategii nyní přehodnotit.
Z loňského roku nám „zbyly“ na stole ještě nějaké novinky, o kterých jsme vám neřekli. Teď přichází jejich čas – podíváme se na nové možnosti ve vyhledávání samostatných nabídek na Zboží.cz.
Kateřina Šmajzrová
Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.