Neudělat chybu v certifikaci Heureky
Heureku od vyhledávání na ní přes bidding až Product Ads mají znát marketingoví odborníci, kteří se chtějí stát certifikovanými specialisty Heureky. Nový termín školení i testu se blíží, podívali jsme se tedy na oblasti, ve kterých se na minulém termínu testu nejčastěji chybovalo. 

ProductAds

Jak dobře znáte reklamní formát Heureky? 

  • Máte přehled o tom, na jakých místech se placená reklama ve vyhledávání objevuje? 
  • Podle čeho můžete ProductAds zacílit?

Heureka Košík

Služba pro e‑shopy vlastnící certifikát Ověřeno zákazníky, skrze kterou mohou zákazníci nakoupit přímo na Heurece bez nutnosti navštívit e‑shop. Ale! 

  • Víte, jak se dá Košík do e‑shopu napojit
  • Je k tomu potřeba API
  • Jak fungují provize Heurece a kdy se vyplácí? 

XML feed

Pokud denně nepracujete s XML feedem, neškodí si zopakovat třeba: 

  • povinné elementy, které Heureka vyžaduje včetně důsledků jejich absence ve feedu 
  • k čemu je dobré a jak funguje ITEMGROUP_ID?
  • Co je to dostupnostní XML?
  • Jaký je maximální počet položek ve feedu?
  • Jak Heureka naloží s nevalidním elementem EAN?
  • Lze elementy uvádět malými písmeny?
  • Jaká data najdete v Sortiment reportu?

Bidding

Nastavení ceny za proklik může e‑shop dostat výš v produktové kartě. V případě, že na konkrétní zboží biddují i vaši konkurenti, rozhodují další kritéria. Schválně, tušíte, která to jsou? 

  • Cena za proklik
  • ……
  • …..
  • …..

Pokud chcete vzít přípravu opravdu zodpovědně, pak můžete využít školení k certifikaci. Pro samostudium se mohou hodit nejčastěji kladené otázky nebo nejčastější problémy, které najdete na webu Heureky. O certifikaci pro Heureku nám nedávno povídala její lektorka Petra Mikulášková, přečtěte si i rozhovor s ní!  

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.