Jak jsme avizovali při představení MERGADO Logbooku, máme pro vás další aplikaci, která vám pomůže efektivněji spravovat vaše projekty v MERGADU. Je jí MERGADO ToDo. S tímto správcem úkolů snadno získáte přehled nad stavem projektu. Aplikace dokáže hodně pomoct agenturám. Vedoucí týmu zodpovědný za řízení práce zadá úkoly specialistům a následně vidí, jak probíhá postup.
Zakladní přehled úkolů.
Práce s úkoly
Přímo v aplikaci vytvoříte úkol a přiřadíte mu deadline do kdy má být splněn (aplikace zaznamená také datum jeho vytvoření). Splněné úkoly si odškrtnete a “zmizí”, což pomůže v rámci přehlednosti zbylých úkolů. Splněné úkoly zobrazíte překliknutím filtru nad tabulkou výběrem možnosti “splněné”.
Pomocí filtru si zobrazíte úkoly
- nesplněné
- splněné
- všechny
Úkol můžete
- vytvořit
- označit jako splněný (ale také znovu změnit na nesplněný)
- editovat — upravit zadání a změnit datum do kdy má být hotov
- smazat
Mergado ToDo lze využívat oddělene pro každý export e‑shopu.
Proč Mergado ToDo používat
- pomůže vám udržet přehled ve zpracovaných úkolech i v těch, které je ještě potřeba vyřešit
- je zdarma
Začněte hned a zorganizujte si úkoly do jednoduchého ToDo listu ať máte přehled.