V případech, kdy eshopy nabízí zboží za stejnou cenu, budou rozhodovat tato kritéria:
- “Košíkovost” — využívání Heureka Košíku
- Skladovost — zboží skladem má přednost
- Celkové uživatelské hodnocení eshopu
- Počty hodnocení eshopu
- Certifikát Ověřeno zákazníky
- Certifikát Autorizovaný prodejce
Dříve Heureka řadila tyto nabídky o stejné ceně podle proklikovosti eshopu. Pokud se z Heureky na váš eshop proklikávalo více lidí než na eshop konkurence, byli jste řazeni výše. Nové řazení je komplexnější, čehož lze využít.
Co neovlivníte nebo ovlivníte zčásti
Některé části, jako například počty hodnocení eshopu, sami příliš neovlivníte. Co lze z dlouhodobé perspektivy ovlivnit, je vaše uživatelské hodnocení a tím pádem i certifikát Ověřeno zákazníky. Pokud nabízíte kvalitní servis a dodržujete dodací lhůty, klienti se vám odvděčí patřičným ohodnocením.
Co lze ovlivnit
Je vhodné zvážit, zda pro váš eshop nenasadit Heureka Košík. Nové řazení zboží by pro nasazení Košíku mohlo být dostatečným důvodem. Má smysl začít uvažovat také o certifikátu Autorizovaného prodejce.
Možná si říkáte, že tato nová kritéria jsou pouze detaily. V některých segmentech však i tyto detaily rozhodnou o tom, jestli budete víc vidět (a tím pádem více vyděláte) vy nebo konkurence.