Aplikace Bidding Fox vylepšila několik nedávno představených novinek a opět přidala několik nových. Pomohou vám lépe se zorientovat mezi vašimi produkty a lépe plánovat vaše strategie. Představme si teď jednotlivé novinky blíž.
Vylepšení na podstránkách Produkty a Události
Ukládejte si filtry
V předchozím článku o lišáckých novinkách jsme si řekli, že filtry, které si vytvoříte na podstránce Produkty, vám pomohou získat podrobný přehled o vašich produktech. Abyste si práci s nimi zjednodušili ještě víc, na podstránce Produkty najdete téměř neomezené možnosti, jak ve feedu filtrovat. Stačí si vybrat kombinace vlastností produktů, které chcete vidět, uložit si je a pracovat s nimi.
Jak si uložíte vlastní filtry:
- Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům (např. spárované produkty, které jsou mimo bidding).
- Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
- Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.
Takto uložené filtry si na podstránce Diagnostika můžete nastavit jako vlastní metriky, jejichž vývoj pak budete sledovat v grafech.
Zapisujte si události
Když si u vybraných boxů vytvoříte tzv. událost, Bidding Fox vás e‑mailem či notifikací do Mergada upozorní na změny v hodnotách produktů. Nyní si také můžete vytvořit a uložit vlastní události, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané do statistik. Události se propíšou do grafů, takže o nich získáte pravidelný přehled.
Jak nastavíte vlastní události:
- Na podstránce Události vyberte možnost přidat novou.
- Zvolte, kdy vznikla/vznikne a pojmenujte ji.
- Jako závažnost vyberte INFO a přidejte popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
- Vyberte možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíte ve všech diagnostikách.
- Přiřaďte štítek, nebo vytvořte nový.
- Událost uložte.
Díky tomuto nastavení budete vždy mít informace, jaký dopad měla kampaň na produkty, a dokážete tak snáz vyhodnotit její úspěšnost. Pomocí těchto informací dokážete lépe plánovat další akce pro váš e‑shop.
Filtrujte události
V řádcích výše jsme si popsali, jak díky tvorbě událostí získáte komplexní přehled o vaší inzerci. Až se vám množství událostí nakupí, bude složitější se v nich orientovat – Bidding Fox proto přidal funkci filtrování událostí. V tomto článku najdete všechny možnosti, jak filtrovat (mezi událostmi, podle štítků, podle typu či podle období) a jak se mezi jednotlivými událostmi navždy bezproblémově orientovat.
Filtrujte produkty
Díky této novince můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Na podstránce Produkty najdete širokou nabídku různých filtrů (podle názvu, kategorie, dárku atd.). V textových polích navíc nyní můžete vyplňovat více možností.
Jak vyfiltrujete více než jeden produkt:
- V pravém rohu textového pole klikněte na ikonu řádků.
- Vyplňte např. název prvního produktu, který chcete vyhledat, stiskněte enter a vypištedalší.
- Až budete mít vybrány všechny položky, které chcete sledovat vyplněné, vyberte možnost Hledat.
- Bidding Fox vám v tabulce vypíše všechny produkty, které obsahují vámi zadaný text.
- Tento filtr si můžete, stejně jako ostatní, uložit a zobrazit jej v Diagnostice.
Pracujte s podstránkami Produkty a Události co nejefektivněji. Díky nim se vždy správně zorientujete mezi produkty a strategiemi, které tak lépe naplánujete. Všechny předchozí novinky z appky Bidding fox najdete v tomto vlákně.
Mohlo by vás zajímat: