Cross sell Heureky, ilustrace

Kdo četl včera tento článek, viděl mé jásání nad tím, jak je e‑shopu garantováno, že se v rámci cross-saleKošíku Heureky objeví pouze jeho nabídka. Jenže ono je to kapku složitější…

Jak se vybírá zboží pro cross-sale

Heureka počítá ze svých statistik skóre, jak často kupují uživatelé různé kombinace zboží společně. Vloží-li uživatel zboží do Heureka Košíku, doplní Heureka zboží, které uživatelé nakupují spolu s tímto zbožím nejčastěji.

Kdy se zobrazí nabídka e‑shopu

Pro každou z vybraných položek platí, že nabízí-li ji e‑shop, který dodá zboží již vybrané, zobrazí se rovnou tlačítko pro vložení do Košíku. Pokud toto zboží nenabízí, zobrazí se u zboží odkaz do produktové karty na Heurece.

Cross sell Heureky

Náhled cross-sell Heureky v praxi.

Co od cross-sale v Heureka Košíku čekat

Zavedením cross-sale smazává Heureka jeden z handicapů, který měla proti dobře vedeným e‑shopům. V delším časovém horizontu by mohlo dojít k navýšení průměrné hodnoty jedné objednávky v Košíku. Zda k tomu dojde skutečně, ukáže teprve čas.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.