Objevte Bidding Audit. Stane se vaší pravou rukou při bidování na Heurece

Petra Marková
12. 5. 2021
3 minuty čtení

Zajímá vás, zda bidujete správně nebo jak si vede vaše zboží na srovnávači? Nový Bidding Audit za vás odhalí všechny detaily. S tímto bezplatným online nástrojem od aplikace Bidding Fox zkontrolujete nabídku na Heurece a získáte komplexní pohled na váš sortiment.

Zajímá vás, zda bidujete správně nebo jak si vede vaše zboží na srovnávači? Nový Bidding Audit za vás odhalí všechny detaily. S tímto bezplatným online nástrojem od aplikace Bidding Fox zkontrolujete nabídku na Heurece a získáte komplexní pohled na váš sortiment. Přečtěte si, jak vám audit usnadní správu inzerce.

Přivítejte pomocníka na sledování biddingu

Novinka na poli auditů se hodí každému e‑shopaři či marketérovi, který biduje na Heurece a potřebuje znát kondici svého sortimentu. S auditem zkontrolujete aktuální stav produktů a ve výsledku dostanete cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerování vydat. V případě skrytých nedostatků získáte rovnou i doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.

Chcete kompletně pokrýt kontrolu vašeho e‑shopu? Cenový automat Pricing Audit vám pomůže bezplatně odhalit nedostatky v cenotvorbě sortimentu. Pro stoprocentní image marketing využijte Audit obrázků — přijdete díky němu na chyby, které byste u produktových fotek mohli přehlédnout.

Na jakém principu funguje biddingový audit?

Kontrola bidovaného sortimentu monitoruje nabídku na Heurece pomocí URL adresy konverzního feedu, kterou najdete v administraci srovnávače, v záložce Statistiky a reporty, na podstránce Měření konverzí.

Nejdříve potřebujete zaškrtnout políčko Generovat XML reporty. Získáte tak URL adresu reportu za posledních sedm dní, kterou vložíte do Bidding Auditu.

V úvodním rozhraní najdete také prostor pro vložení adresy XML feedu ve formátu Heureka XML, která je nepovinným údajem k provedení auditu. Ve výsledku však díky těmto datům získáte přehled o spárovanosti sortimentu či informace o ceně za proklik.

V posledním kroku nezapomeňte zadat e‑mail, na který vám přijde upozornění o vyhotovení auditu.

Co vám prozradí výsledky Bidding auditu?

Kontrola vaší biddingové nabídky rozdělí sortiment do čtyř skupin:

  • produkty v pořádku
  • produkty s problémem
  • produkty s upozorněním
  • produkty s doporučením

Každá skupina produktů obsahuje záložku Detail, kde najdete konkrétní informace o jejich počtu, jednotlivé detekce, graf s rozložením sortimentu podle pozice v Bidding a seznam daných produktů.

Ukázky z reálných výsledků auditu naleznete na webu Bidding Auditu.

Jak se zorientovat ve výsledcích auditu?

Kontrola biddingu vám v interaktivních grafech a tabulkách prozradí:

  • jaká část sortimentu je v biddingu a na TOP pozici
  • rozložení sortimentu podle obsazených pozic v biddingu
  • rozdělení sortimentu podle kategorií
  • nejčastější konkurenty v biddingu
  • všechny detekce zachycené u vašeho sortimentu

Už víte, na čem potřebujete zapracovat a co jsou vaše slabé stránky oproti konkurenci? Vrhněte se do úprav inzerce a biddingu. Nemusíte je však nastavovat sami, protože s většinou úkonů vám pomůže automat Bidding Fox. Kromě oprav dokáže přehledně diagnostikovat sortiment a vytvořit ty správné biddingové strategie pro váš e‑shop. Vyzkoušejte si všechny jeho funkce na 15 dní zdarma.

Zdarma vás naučíme používat Bidding Fox

Posuňte svoji inzerci výš pomocí automatizovaného biddingu.

Společně si vysvětlíme celou aplikaci, tvorbu strategií i jaká data používat.

Mohlo by vás zajímat:

Petra Marková

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.