Přemýšlíte, jak dostat své zboží více před oči maďarských zákazníků? Nedávno jsme vám popsali, že inzerce na srovnávači Árukereső je jeden z nejpodstatnějších kroků, abyste v Maďarsku uspěli. V tomto článku si představíme jeho ocenění Kiemelt ajánlatok a způsob, jak ho získáte, abyste se umístili mezi první tři doporučované nabídky e‑shopů.
![Získejte ocenění Kvalitní obchod od Árukereső](https://www.mergado.cz/sites/default/files/field/image/kiemeltajanlatok-cz.png)
Přemýšlíte, jak dostat své zboží více před oči maďarských zákazníků? Nedávno jsme vám popsali, že inzerce na srovnávači Árukereső je jeden z nejpodstatnějších kroků, abyste v Maďarsku uspěli. V tomto článku si představíme jeho ocenění Kiemelt ajánlatok a způsob, jak ho získáte.
Co musí obchod splňovat, aby získal ocenění Kiemelt ajánlatok
- v produktové kartě musí mít minimálně 4 nabídky z různých e‑shopů
- musí své zboží prodávat s maďarským DPH
- pro výběr top 3 nabídek na produktové kartě přiřazuje Árukereső skóre k jednotlivým nabídkám e‑shopů podle následujících kritérií:
- základem je mít zavedenou službu Megbízható Bolt (ekvivalent Heureka Ověřeno zákazníky) – toto je nezbyzná podmínka
- kvalita recenzí od zákazníků, včetně hodnocení přes Megbízható Bolt – toto je velký předpoklad, jak se dostat mezi první 3 doporučené obchody u daného produktu
- odchylka od průměrné nabídky na stránce produktu
- výše nastavené nabídky za proklik
- poskytování možnosti požádat obchod o kontrolu produktu
Pracujte na kvalitě hodnocení e‑shopu. Tato dlouhodobá záležitost je společně s cenou a dostupností zboží nejlepší způsob, jak ovlivníte pořadí zobrazení nabídek. Nezapomeňte, že strategie e‑shopu efektivně nastavíte biddingem. Pokud ještě nebidujete automaticky, vyzkoušejte nástroj Bidding Fox pro Heureku a Zboží.cz, který vám výrazně zkvalitní vaše strategie a zkrátí čas.
Mohlo by vás zajímat:
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/23021961102131189073595481259913287n.jpg)
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.