Přemýšlíte, jak dostat své zboží více před oči maďarských zákazníků? Nedávno jsme vám popsali, že inzerce na srovnávači Árukereső je jeden z nejpodstatnějších kroků, abyste v Maďarsku uspěli. V tomto článku si představíme jeho ocenění Kiemelt ajánlatok a způsob, jak ho získáte, abyste se umístili mezi první tři doporučované nabídky e‑shopů.

Přemýšlíte, jak dostat své zboží více před oči maďarských zákazníků? Nedávno jsme vám popsali, že inzerce na srovnávači Árukereső je jeden z nejpodstatnějších kroků, abyste v Maďarsku uspěli. V tomto článku si představíme jeho ocenění Kiemelt ajánlatok a způsob, jak ho získáte.
Co musí obchod splňovat, aby získal ocenění Kiemelt ajánlatok
- v produktové kartě musí mít minimálně 4 nabídky z různých e‑shopů
- musí své zboží prodávat s maďarským DPH
- pro výběr top 3 nabídek na produktové kartě přiřazuje Árukereső skóre k jednotlivým nabídkám e‑shopů podle následujících kritérií:
- základem je mít zavedenou službu Megbízható Bolt (ekvivalent Heureka Ověřeno zákazníky) – toto je nezbyzná podmínka
- kvalita recenzí od zákazníků, včetně hodnocení přes Megbízható Bolt – toto je velký předpoklad, jak se dostat mezi první 3 doporučené obchody u daného produktu
- odchylka od průměrné nabídky na stránce produktu
- výše nastavené nabídky za proklik
- poskytování možnosti požádat obchod o kontrolu produktu
Pracujte na kvalitě hodnocení e‑shopu. Tato dlouhodobá záležitost je společně s cenou a dostupností zboží nejlepší způsob, jak ovlivníte pořadí zobrazení nabídek. Nezapomeňte, že strategie e‑shopu efektivně nastavíte biddingem. Pokud ještě nebidujete automaticky, vyzkoušejte nástroj Bidding Fox pro Heureku a Zboží.cz, který vám výrazně zkvalitní vaše strategie a zkrátí čas.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.